حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در سواحل دریای مرده

مقاومت اسلامی عراق سه‌شنبه شب از حمله پهپادی به یک «هدف حیاتی» در سواحل اشغالی دریای مرده خبر داد.

به گزارش ارز پرس، در بیانیه مقاومت اسلامی عراق در این باره آمده است: ما با پهپاد یک هدف حیاتی را در سواحل اشغالی دریای مرده هدف قرار دادیم.

طبق گزارش خبرگزاری سما، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد: این عملیات در ادامه رویکرد ما برای مقاومت در برابر اشغالگری، حمایت از اهالی غزه و در پاسخ به قتل عام‌های مرتکب شده توسط رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی از جمله کودکان، زنان و سالمندان انجام شد.

 مقاومت اسلامی عراق در ادامه این بیانیه بر تداوم عملیات‌های خود علیه اهداف رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی تاکید کرد.

مقاومت اسلامی عراق نیز مانند دیگر گروه‌های مقاومت منطقه در مقابل جنایات روزافزون صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین ساکن ننشست و از هفدهم اکتبر پشتیبانی خود از ملت و مقاومت فلسطین را با هدف قرار دادن چند پایگاه اشغالگران آمریکا در عراق و سوریه آغاز کرد و به دیگر جبهه‌های داغ علیه رژیم اشغالگر و آمریکا ملحق شد تا جبهه جدیدی علیه دشمن آمریکایی – صهیونیستی در منطقه گشوده و دشمن بیش از پیش سردرگم شود.

در مرحله نخست عملیات مقاومت اسلامی عراق، حملات به مواضع واشنگتن روز به روز تشدید شد و در مرحله دوم نیز مواضع رژیم صهیونیستی هدف رزمندگان عراقی قرار گرفتند.

مقاومت اسلامی عراق پیشتر تاکید کرده بود که تا زمان توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی در نوار غزه با همدستی آمریکایی ها، به عملیات‌های خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.