بیانیه حزب‌الله لبنان درباره حمله به تجمع صهیونیست‌ها در «حانیتا»/ هشدار امنیتی در الجلیل

در حالی بار دیگر امروز-چهارشنبه- آژیرهای هشدار در شهرک‌های شمال اراضی اشغالی به صدا درآمدند که حزب‌الله لبنان بیانیه‌ای درباره عملیات خود منتشر کرد.

به گزارش ارز پرس، رسانه‌های عبری گزارش دادند آژیر هشدار در تعداد زیادی از شهرک‌های شمال اراضی اشغالی در پی نفوذ پهپاد از جنوب لبنان به صدا درآمد.

طبق گزارش الجزیره، رسانه‌های عبری تأکید کردند آژیرهای هشدار در شهرک‌های «مرگلیوت» و «مسکاف عام» در شمال اراضی اشغالی به صدا درآمدند. همچنین صدای ۲ انفجار در مسکاف عام شنیده شد.

ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد هدف هوایی مشکوکی را از لبنان بر فراز شهرک «متولا» در الجلیل علیا در شمال اراضی اشغالی رهگیری کرده است.

این در حالی است که مقاومت لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت پایدار فلسطین و مقاومت جسور در غزه مبارزان ما سه‌شنبه تجمع سربازان دشمن صهیونیستی در منطقه «حانیتا» را با موشک هدف قرار دادند.

در پی حملات بی‌امان سه شنبه حزب‌الله لبنان به شمال اراضی اشغالی، رسانه‌های عبری‌زبان به تحمیل معادله توسط حزب‌الله به ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کردند.

حزب‌الله لبنان روز سه‌شنبه حملات گسترده‌ای را به مناطق شمال اراضی اشغالی و به‌ویژه «کریات شمونه» انجام داد و این حملات منجر به آتش‌سوزی گسترده‌ای در این منطقه شد.

رسانه‌های عبری‌زبان در واکنش به این حملات گزارش دادند: ارتش اسرائیل امروز بازی‌ای را انجام می‌دهد که حزب‌الله می‌خواهد و «کریات شمونه» به یک مشکل استراتژیک برای اسرائیل تبدیل شده است.

این رسانه‌ها با اشاره به برتری حزب‌الله لبنان در مقابل ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کردند: حزب‌الله معادله خود را بر ارتش اسرائیل تحمیل کرده است. حزب‌الله چیزهای زیادی از توانایی‌های ارتش اسرائیل می‌داند و به همین دلیل آن را به معادله خود کشانده است.

از زمان آغاز جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است. حزب‌الله لبنان بر توقف جنگ غزه به عنوان شرط خود برای توقف حملاتش علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرده است.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده است که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.