لاپید: بازدارندگی اسرائیل هم در آتش سوخت/باید نتانیاهو را تغییر دهیم

رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در سخنانی در واکنش به حملات سه‌شنبه حزب‌الله لبنان به شمال اراضی اشغالی، به از دست رفتن بازدارندگی این رژیم اذعان کرد.

به گزارش ارز پرس، این اظهارات پس از آن بیان شد که حزب‌الله لبنان روز سه‌شنبه حملات گسترده‌ای را به مناطق شمال اراضی اشغالی و به‌ویژه «کریات شمونه» انجام داد و این حملات منجر به آتش‌سوزی گسترده‌ای در این منطقه شد.

«یائیر لاپید» رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در جریان بازدید از شمال اراضی اشغالی اظهار کرد: تنها شمال در آتش نسوخت، بلکه بازدارندگی و آبروی اسرائیل هم در آتش سوخت.

طبق گزارش شبکه الجزیره، لاپید همچنین گفت: کابینه نتانیاهو اسرائیل را رها کرده است و باید آن را تغییر دهیم.

از زمان آغاز جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است. حزب‌الله لبنان بر توقف جنگ غزه به عنوان شرط خود برای توقف حملاتش علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرده است.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده است که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

به گزارش رسانه‌های عبری ده‌ها شهرک در شمال اراضی اشغالی به دلیل حملات حزب‌الله تخلیه شده و این مناطق شبیه شهر ارواح شده است. ساکنان شهرک‌های شمال می‌گویند کابینه نتانیاهو آن‌ها را به حال خودشان رها کرده است و فکری برای حل بحران مناطق شمالی نمی‌کند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.