بهره‌برداری از 210 پروژه در پویش امید و افتخار

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس، مهدی اخ‌الصنایع؛ شهردار منطقه 10 اظهار کرد: این منطقه از جمله مناطق کم برخورداری است که دارای بافت متراکم و فرسوده‌ای بوده و از کمبود فضای سبز رنج می‌برد و به منظور افزایش سرانه فضای سبز منطقه و رضایتمندی شهروندان، سال گذشته تملک و احداث بوستان در یکی از باغات قدیمی منطقه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود:  باغ عزیز با بیش از چند دهه قدمت مساحتی به متراژ 4918 مترمربع دارد که از طریق اعمال ماده 9 لایحه قانونی نحوه تملک املاک واقع در طرح تملک و فضای سبز به منظور افزایش سرانه فضای سبز عمومی و خدمات‌رسانی به شهروندان خریداری شد.

شهردار منطقه 10 گفت: بوستان شهدای خدمت در انتهای خیابان شهید رنجبر ضلع جنوب خیابان پهلوان در ناحیه یک واقع شده و هم اکنون با پیشرفت 100 درصدی، آماده افتتاح و بهره‌برداری شهروندان است.

اخ الصنایع‌ گفت: با بهره‌برداری از این بوستان، سرانه فضای سبز منطقه از 2.88 مترمربع به ازای هر نفر به 2.93 مترمربع به ازای هر نفر می‌رسد.

شهردار منطقه 10 گفت: قرار است در هفته آتی و در قالب پویش امید و افتخار با حضور جمعی از مدیران شهری شهرداری تهران 210 پروژه عمرانی و خدماتی به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.