نتانیاهو: حماس، حزب‌الله و ایران می‌خواهند ما را از روی نقشه حذف کنند

کابینه رژیم صهیونیستی نشستی به ریاست نتانیاهو برگزار کرد.

به گزارش ارز پرس، کابینه رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه نشستی به ریاست بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم برگزار کرد.

همچنین شبکه الجزیره گزارش داد که نتانیاهو در اظهاراتی گفت: دشمنان پیش از این تلاش کردند ما را از نقشه محو کنند و امروز نیز حماس، حزب‌الله و ایران برای این کار تلاش می‌کنند.

وی مدعی شد: قدس تا ابد پایتخت ما خواهد ماند و وضعیت آن تغییر نخواهد کرد. ما برای شکوفایی این شهر تلاش می‌کنیم و تصمیمات گسترده‌ این در این راستا اتخاذ خواهیم کرد.

صبح امروز کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کردند: ما از ملت فلسطین می‌خواهیم به قدس و مسجدالاقصی بروند تا از آن در برابر اقدامات تجاوزکارانه شهرک‌نشینانی که امروز «راهپیمایی پرچم» را برگزار می‌کنند، دفاع کنند. ما باید این پیام را به تمام شهرک نشینان و حامیانشان برسانیم که قدس و مسجدالاقصی سرزمین عربی اسلامی هستند که باید با جان و خون خود از آن حفاظت کنیم و تمام فداکاری‌های ما برای آن باشد.

کمیته‌های مقاومت مردمی تاکید کردند: باید امروز، روز دفاع از عربیت و اسلامی بودن قدس و مسجدالاقصی و حمایت و پشتیبانی از ملت و مقاومت در غزه باشد.

پلیس رژیم صهیونیستی برای برپایی راهپیمایی سالانه پرچم توسط شهرک‌نشینان، نیروهای زیادی را در قدس و مسجدالاقصی مستقر کرده است.

صدها شهرک‌نشین صبح امروز قبل از آغاز راهپیمایی پرچم در پنجاه و هفتمین سالروز اشغال قدس شرقی به مسجدالاقصی یورش بردند.

اداره اوقاف اسلامی گزارش داد که باب المغاربه پس از یورش ۱۱۸۴ شهرک نشین به مسجدالاقصی در میان نیروهای امنیتی شدید بسته شد.

به گفته منابع بیش از ۱۰۰۰ شهرک نشین از باب المغاربه به مسجدالاقصی با حمایت نیروهای اشغالگر یورش بردند و شروع به انجام آداب یهودی و رقص در نزدیکی دیوار ندبه کردند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.