بمباران مدرسه‌ای در اردوگاه آوارگان فلسطینی بیش از ۳۰ شهید و ده‌ها زخمی برجای گذاشت

جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز (پنجشنبه) مدرسه‌ای در اردوگاه النصیرات را که آوارگان فلسطینی در آن پناه گرفته بودند، هدف قرار دادند که در نتیجه آن بیش از ۳۰ فلسطینی به شهادت رسیده و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش ارز پرس، دفتر دولتی اطلاع رسانی در غزه با انتشار بیانیه‌ای، حمله به مدرسه «السردی» در اردوگاه النصیرات و نیز شهادت ۲۷ تن در آمار اولیه قربانیان را اعلام و پیش‌بینی کرد با توجه به تعداد بالای زخمی‌هایی که شرایط وخیمی دارند، تعداد شهدای این حمله افزایش یابد.

بمباران مدرسه‌ای در اردوگاه آوارگان فلسطینی بیش از ۳۰ شهید و ده‌ها زخمی برجای گذاشت

این دفتر در ادامه بیانیه خود، رژیم اشغالگر صهیونیستی و دولت آمریکا را مسوول کامل جنایات ضد بشری دانست که در حق فلسطینی‌ها در غزه انجام می‌شود.

خبرنگار شبکه خبری المیادین در نوار غزه به نقل از برخی منابع پزشکی اعلام کرد که در نتیجه حمله رژیم اشغالگر به مدرسه‌ای در اردوگاه النصیرات که آوارگان فلسطینی در آنجا پناه گرفته بودند، ۳۲ تن به شهادت رسیده و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

این منبع گزارش داد که جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی پس از نیمه شب با بمباران این مدرسه کشتار جمعی در اردوگاه نصیرات شدند.

همچنین منبع یاد شده اعلام کرد که توپخانه ارتش اشغالگر بار دیگر شرق دیر البلح در مرکز نوار غزه را هدف قرار داد و این رژیم حملات هوایی و توپخانه ای خود علیه ناطق مرکزی نوار غزه را تشدید کرده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.