جوانان انگلیسی هم معتقدند «رژیم اسرائیل نباید وجود داشته باشند»

نتایج یک نظرسنجی جدید در انگلیس میزان خشم جوانان انگلیسی از رژیم صهیونیستی به دلیل تداوم جنایات آن در غزه را نشان داد.

به گزارش ارز پرس، نتایج این نظرسنجی که موسسه انگلیسی«UnHerd» امروز (پنجشنبه) منتشر کرد، نشان داد که ۵۴ درصد از جوانان انگلیسی در گروه سنی ۱۸ الی ۲۴ سال با این جمله که «رژیم اسرائیل نباید وجود داشته باشد» موافق بودند.

همچنین نیمی از شرکت کنندگان در پاسخ به پرسشی دیگر درباره اینکه چه کسی مسئول جنگ غزه است، کابینه رژیم صهیونیستی را مسئول این جنگ دانستند.

این نظرسنجی نشان داد که جوانان انگلیسی در گروه سنی ۱۸ الی ۲۴ سال توجه خود را به جنگ غزه بیش از درگیری روسیه و اوکراین یا تنش‌های میان ایالات متحده و چین معطوف کرده‌اند. طبق این نتایج، ۳۸ درصد این جوانان به غزه توجه جدی دارند ، ۲۸ درصد تا حدودی و ۱۹ درصد نیز فقط به جنگ اوکراین توجه دارند.

نتایج نظرسنجی پیشین که روزنامه انگلیسی «دیلی میل» در ۱۹ مه منتشر کرد، نشان داد که یک سوم دانشجویان دانشگاه‌های انگلیس طوفان الاقصی را عملیاتی مقاومتی می‌دانند.
این نظرسنجی همچنین نشان داد که ۳۸ درصد از شرکت کنندگان با این موضوع موافقند که دانشجویانی که علنا در دانشگاه از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند باید انتظار برخورد بد را داشته باشند.
انگلیس اخیرا شاهد برپایی اعتراضات به ویژه در بین دانشجویان دانشگاه‌ها بوده است که در محکومیت تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و در حمایت از مسئله فلسطین است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.