رهایی: توقفی در مسیر حرکت نظام و انقلاب ایجاد نشده است

به گزارش گروه دانشگاه پایگاه خبری ارز پرس، علیرضا رهایی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در چهاردهمین نشست مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی ضمن تسلیت مجدد شهادت آیت الله رییسی و همراهان ایشان، سانحه هواپیمای رئیس جمهور را یک حادثه دردناک توصیف کرد و گفت: در مقدمه این نشست شهادت رئیس جمهور مردمی، پرتلاش و فعال و همینطور وزیر امور خارجه و تیم همراهان را تسلیت عرض می‌کنم.

وی در ادامه تصریح کرد: حادثه سقوط هواپیمای رئیس جمهور یک حادثه دردناکی بود، بعد از چند سال رکود، احساس همه بر این بود که دولت سیزدهم کشور را در یک ریل تلاش، حرکت و پیشرفت قرار داد. اما وقوع حادثه نابهنگام در این تاریخ موجب شد که روحیات همه قدری اثرگذار شود.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: خوشبختانه مدیریت بسیار منسجم و دوراندیشانه‌ای که مقام معظم رهبری پس از حادثه فوق داشتند موجب شد امورات کشور حتی یک روز هم پس از وقوع حادثه سقوط هواپیما متوقف نشد و کارها به سرعت دنبال شد. ضمن اینکه مردم سوگوار بودند و مراسم سوگواری گسترده و کم نظیری را در این حادثه ارائه کردند. به طوریکه مراسم سوگواری را در بسیاری از شهرها با شرکت میلیون‌ها نفر ازاقشار مردمی مشاهده کردیم.

وی  ادامه داد: در عین حال که حادثه فوق با گستردگی اتفاق افتاد حرکت کشور روزی متوقف نشد و رهبری معظم انقلاب از همان ابتدا مسیر ادامه حرکت را روشن کرد و دستورات لازم را برای اقدامات بعدی در چارچوب قانون اساسی را صادر کردند که به این ترتیب پروسه انتخابات از همان روزها آغاز شد.

رهایی در پایان تاکید کرد: این روزها شاهد اخبار ثبت نام داوطلبان ریاست جمهوری بودیم که صورت گرفت. امیدواریم ما با این سرعت عمل روند پیشرفت کار را که منجر به وقوع یک اتفاق جدید خواهد شد را داشته باشیم و کشور بتواند کماکان در ریل پیشرفت امورات خود را دنبال کند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.