سی‌ان‌ان: بمباران مدرسه‌ آوارگان فلسطینی با مهمات آمریکایی انجام شده است

تلویزیون سی‌ان‌ان با تحلیل و بررسی ویدئوهای مربوط به بمباران مدرسه‌ای در اردوگاه النصیرات توسط رژیم صهیونیستی، به این نتیجه رسیده که این جنایت نیز با استفاده از مهمات ساخت آمریکا رخ داده است.

به گزارش ارز پرس، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز (پنجشنبه) مدرسه‌ای در اردوگاه النصیرات را که آوارگان فلسطینی در آن پناه گرفته بودند، هدف قرار دادند که در نتیجه آن بیش از ۴۰ فلسطینی به شهادت رسیده و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

سی‌ان‌ان با بررسی ویدئویی که توسط خبرنگارش در صحنه فیلمبرداری شده، گزارش کرد که قطعاتی از دست‌کم ۲ بمب با قطر کوچک GBU-۳۹ (SDB) ساخت آمریکا مشاهده می‌شود.

این رسانه آمریکایی برای اطلاعات بیشتر با پنتاگون و وزارت امور خارجه آمریکا تماس حاصل کرده اما هنوز پاسخی دریافت نکرده است.

طی ۲ هفته اخیر، این دومین مورد است که سی‌ان‌ان تایید می‌کند تسلیحات ساخت آمریکا در حملات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها استفاده شده است.

خبرنگار شبکه خبری المیادین در نوار غزه به نقل از برخی منابع پزشکی اعلام کرد که در نتیجه حمله رژیم اشغالگر به مدرسه‌ای در اردوگاه النصیرات که آوارگان فلسطینی در آنجا پناه گرفته بودند، ۴۰ تن به شهادت رسیده و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

از تاریخ هفتم اکتبر (عملیات طوفان‌الاقصی و آغاز جنایات رژیم صهیونیستی)، ایالات متحده با سرعت و میزان بی سابقه‌ای از رژیم صهیونیستی حمایت تسلیحاتی کرده است. طی ۴۵ روز اول، آمریکا بیش از ۱۰ هزار تُن سلاح از طریق ۲۴۴ هواپیمای باری و ۲۰ کشتی به تل‌آویو فرستاد. این کمک‌ها شامل بیش از ۱۵ هزار بمب و ۵۰ هزار گلوله توپ بود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.