نشست برخی داوطلبان ریاست‌جمهوری؛ از بداخلاقی دوری شود

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری ارز پرس، نشست هم‌اندیشی برخی داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز به همت جبهه مردمی ایران قوی و با حضور جمعی از داوطلبان برگزار شد.

در این نشست علیرضا افشار، محمدمهدی زاهدی، فداحسین مالکی، محمد ناظمی اردکانی، مسعود زریبافان، حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی، وحید جلال‌زاده، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محمد اسکندری و حبیب‌الله دهمرده و سید صولت مرتضوی حضور داشتند.

علیرضا افشار در این نشست طی سخنانی بیان کرد: امروزه در مقطع حساسی از انقلاب قرار داریم و ان‌شاءالله بتوانیم راه شهید رئیسی را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه این جبهه شامل 6 حزب است، اضافه کرد: امیدواریم در انتخابات، مشارکت بالای مردم را شاهد باشیم. مسأله مشارکت، موضوعیست که هم مطالبه مقام معظم رهبری است و هم مورد نیاز امروز کشور جامعه قرار دارد.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: با توجه به شهادت آیت‌الله رئیسی و برگزاری انتخابات زودهنگام، برخی از عزیزان ثبت‌نام کردند و ما می‌توانیم کمک کنیم که مطالبات مقام معظم رهبری درباره راهبردهای چهارگانه انتخاباتی عملی شود.

افشار گفت: بی‌اخلاقی‌های انتخاباتی باید مذمت شود و نیاز است همه به این صحنه وارد شوند تا بداخلاقی را نهی کنند. رهبر انقلاب اشاره داشتند که باید رییس‌جمهور با رأی بالا انتخاب شود؛ این نیز نیازمند تمرکز آراء هست.

بر اساس این گزارش، ناظمی اردکانی نیز در این نشست طی سخنانی اظهار داشت: امیدواریم در این نشست‌ها از کثرت نامزدها به وحدت برسیم. در ادوار گذشته به یاد داریم که در جناح اصولگرایی فرصت بود تا به همگرایی برسند.

وی گفت: در برخی مواقع شکست‌هایی را شاهد بودیم که نباید تکرار شود. قبل از ثبت‌نام‌ها برخی آقایان جریان‌های سیاسی را دعوت کردند تا همگرایی صورت بگیرد ولی این کار به نتیجه مطلوب نرسید.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: شرایط امروزه، حساس است و می‌تواند رقابت دوقطبی شکل بگیرد. اگر بتوانیم انسجام را ایجاد کنیم، می‌تواند منجر به پیروزی جریان انقلاب باشد.

ناظمی اردکانی عنوان کرد: امیدواریم بعد از اعلام احراز صلاحیت‌ها، با یک سازوکار به گزینه واحدی برسیم.

قاضی‌زاده هاشمی دیگر داوطلبی بود که در این برنامه حضور داشت و گفت: با اینکه شهادت آقای رئیسی ثلمه بزرگی بود ولی رهبر معظم انقلاب نشان دادند که خللی بر کشور وارد نمی‌شود.

وی افزود: امروزه جمع زیادی از افراد احساس تکلیف کردند تا وارد صحنه شوند. نیاز است که نامزدهای جبهه انقلاب طوری رفتار کنند تا این جبهه تقویت شود و لازم است وحدت شکل بگیرد.

اعضای حاضر در این نشست، آخرین تحولات عرصه انتخابات و هم‌چنین راه‌های افزایش مشارکت مردم را به بررسی و گفت‌وگو گذاشتند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.