مواضع اشغالگران زیر آتش حملات مقاومت غزه در دویست و چهل و پنجمین روز نبرد

گروه‌های مقاومت فلسطین در دویست و چهل و پنجمین روز نبرد همچنان به حملات به مواضع و محل استقرار نظامیان اشغالگر در غزه ادامه می‌دهند.

به گزارش ارز پرس، گردان ناصر صلاح الدین اعلام کرد مقر فرماندهی نیروهای اشغالگر در محور نتزاریم در جنوب نوار غزه را با خمپاره‌های سنگین هدف قرار داد.

گردان‌های القسام نیز تاکید کرد: با هدف قرار دادن یک خانه در دیر البلح در مرکز نوار غزه که نظامیان اشغالگر داخل آن سنگر گرفته بودند، باعث کشته یا زخمی شدن اشغالگران شدیم.

گردان‌های القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی نیز گفت مقر فرماندهی غزه وابسته به دشمن اشغالگر را در مقر «رعیم» با گلوله موشکی هدف قرار داد.

پیشتر رسانه‌های عبری زبان از رصد شلیک موشکی از غزه خبر داده بودند.

شبکه الاقصی فلسطین هم گزارش داد که درگیری‌های شدیدی بین مقاومت و نیروهای رژیم صهیونیستی در اطراف مسجد العطار و تالار معراج در غرب رفح در جنوب نوار غزه در جریان است.

این درگیری‌ها در حالی رخ می دهد که نیروهای اشغالگر تلاش می کنند به سمت ساحل رفح نفوذ کنند.

جزئیات کمین ترکیبی قسام برای اشغالگران در بیت حانون

الجزیره تصاویری اختصاصی از کمین ترکیبی گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس برای نیروهای اشغالگر اسرائیلی در بیت حانون در شمال نوار غزه منتشر کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این عملیات روز ۲۲ مه گذشته در سه مرحله انجام شد و ۲۶ ساعت به طول انجامید.

گردان‌های القسام اعلام کرد که این کمین شامل انفجار بمب، پرتاب بمب دست‌ساز به سمت نیروهای اسرائیلی و هدف قرار دادن آن‌ها توسط تک‌تیراندازان القسام بود.

یکی از فرماندهان القسام در گفت‌وگو با الجزیره در تشریح جزئیات این کمین گفت: نیروهای اشغالگر اسرائیلی طبق مسیری که انتظار داشتیم، به سمت بیت حانون پیشروی کردند.

وی تاکید کرد: همانگونه که انتظار داشتیم، نیروهای دشمن به سمت همان تونلی پیشروی کردند که از قبل برای اجرای این کمین آماده کرده بودیم، سپس مجاهدان القسام این تونل را منفجر کردند.

این فرمانده القسامی بیان کرد که پس از این عملیات، ارتش اشغالگر صهیونیستی همه نیروهای خود را از مناطقی که پیشروی کرده بود، به سمت اراضی اشغالی عقب کشاند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.