بازار سیاه بلیط هواپیما و قطار در آبادان تشکیل شده است

به گزارش خبرنگار ارز پرس، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی ظهر امروز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه آبادان که در مصلی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: رفته رفته به زمان انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می‌شویم و لازم است مردم با دقت و آگاهانه رئیس جمهوری را انتخاب کنند که به درد این نظام بخورد.

وی، حضور در کف میدان را از ویژگی‌های رئیس جمهور این نظام عنوان کرد و افزود: فردی انتخاب شود که برای حل مشکلات مردم دوندگی کند، همانند شهید آیت‌الله رئیسی که همه وقت خود را صرف خدمت به مردم کرد.

امام جمعه آبادان ادامه داد: فرار از دنیا طلبی، دنیا پرستی و شهرت پرستی از دیگر ویژگی رئیس جمهور آینده است.

وی افزود: چیزی که باید برای رئیس جمهور با ارزش باشد، خدمت به خلق و کشور است، رئیس جمهور باید عفو و گذشت انقلابی داشته باشد، توان حاشیه گریزی و تمرکز بر مأموریت را داشته باشد.

حجت‌الاسلام غبیشاوی با اشاره به فرارسیدن ماه ذی‌الحجه عنوان کرد: اول این ماه پر خیر سالروز ازدواج امیرالمومنین و صدیقه کبری علیهم السلام است که در تقویم به روز ازدواج معروف است.

وی ادامه: در جامعه ما جوانانی هستند که قدرت تشکیل خانواده را ندارند و به لحاظ شغل، مسکن و جهیزیه با مشکل مواجه هستند و توان تهیه آن را ندارند. مسؤولان امر و نخبگان تأثیرگذار در رابطه با مسائل فرهنگی ازدواج باید برای این زمینه چاره‌ای بیندیشند.

حجت‌الاسلام غبیشاوی در ادامه خواستار اصلاح مسیر میدان ثامن به سوی ابوشانک شد و افزود: این مسیر قربانی‌های زیادی گرفته و لازم است متولیان امر به آن توجه کنند و این مسیر خطرناک اصلاح شود.

وی با بیان اینکه بازار سیاه بلیط هواپیمای و قطار تشکیل شده است، گفت: اکنون تابستان فصل مسافرت است ولی بلیط قطار کمیاب شده و فقط با قیمت گزاف وجود دارد.

امام جمعه آبادان توضیح داد: مردم به دلیل وجود فرودگاه و راه آهن در این منطقه خوشحال هستند و باید تمهیدات لازم اتخاذ شود. بلیط فقط با هزینه‌های گزاف وجود دارد و باید وضعیت فعلی باید ساماندهی و نظارت چند برابر شود.

حجت‌الاسلام غبیشاوی تصریح کرد: هر جا کوتاهی شود حتماً عده‌ای سوداگری می‌کنند؛ مردم برای پیگیری رفع بازار سیاه بلیط باید به چه کسی مراجعه کنند؟

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.