ارائه 3 پیشنهاد برای آزادراه شهید شوشتری به سازمان محیط زیست

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس، هادی حق‌بین؛ معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در جمع خبرنگاران در ارتباط با آخرین وضعیت فاز نخست آزادراه شهید شوشتری اظهار کرد: حدود یک ماه گذشته در حوزه زیرساخت‌های پروژه اقدامات خوبی صورت گرفته است و به همین جهت پیشرفت مطلوبی را در پروژه شاهد هستیم.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت رفع معارضین در مسیر احداث آزادراه شهید شوشتری گفت: هم‌اکنون بالغ بر 80 دستگاه ماشین‌آلات سنگین در پروژه در حوزه توزیع آسفالت مشغول به کار هستند. همچنین 10 درصد از محیط کار به دلیل وجود برخی معارضین جزئی کماکان در دست اجرا نیست که امیدواریم ظرف 2 الی 3 ماه آینده نیز این موارد برطرف شود و عملیات اجرایی در این مسیر هم ادامه پیدا کند.

حق‌بین درباره زمان اجرای فاز دوم آزادراه شهید شوشتری گفت: فاز دوم این پروژه 6.7 کیلومتر است که با توجه به عبور این فاز از جنگل سرخه‌حصار می‌گذرد که با توجه به موقعیت محل رایزنی‌های با سازمان محیط شده است و إن‌شاءالله پس از طی مراحل اداری فاز دوم اجرا می‌‌شود.

معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران , شورای شهر تهران ,

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اضافه کرد: برای اجرای فاز دو پروژه کماکان منتظر پاسخ سازمان محیط  زیست هستیم و 3  پیشنهاد ارائه شده است که در صورت موافقت یکی از پیشنهادات در فاز دوم اجرا می‌شود.

معاون شهردار تهران گفت: به آقای چمران؛ رئیس شورای شهر تهران نیز پیشنهاد شده است که از رئیس سازمان محیط زیست در صحن شورا دعوتی به عمل آورد تا موضوع فاز دوم پروژه پیگیری شود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.