کشف 7740 قلم لوازم آرایشی‌ قاچاق در بازار تهران

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده بازار شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی در انباری در ناصرخسرو تخلیه و دپو شده است که این کالای خارجی توسط خودروهای شوتی از جنوب کشور به این مکان منتقل و به بازار تهران ارسال می‌شود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی کردند که مشخص شد این محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده است که کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نشده است.

افشاری گفت: انبوهی کالاهای خارجی از نوع ادکلن، لاک پاک‌کن، لاک خشک‌کن، اسپری بدن، ماسک صورت و مو خارجی در محل دپو شده بودند که بعد از استعلامات مشخص شد که این کالاها فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی هستند.

وی خاطرنشان کرد: کالاها شامل تعداد 7740 قلم انواع لوازم آرایشی در مارک های مختلف خارجی بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 2 میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: محصولات قاچاق فاقد استاندارد لازم هستند، که معمولاً مصرف‌کنندگان به انواع بیماری‌ها و امراض دچار می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.