افشای نقش آمریکا در کشتار النصیرات توسط خبرنگار فلسطینی

یک خبرنگار فلسطینی با انتشار ویدئویی از بقایای موشک ساخت آمریکا در اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه، دست واشنگتن را رو کرد و از ژست انسان‌دوستانه دروغین آن پرده برداشت.

به گزارش ارز پرس، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بامداد پنج‌شنبه مدرسه‌ای در اردوگاه النصیرات را که آوارگان فلسطینی در آن پناه گرفته بودند، هدف قرار دادند.

منابع رسانه‌ای در نوار غزه به نقل از منابع پزشکی نوشتند در نتیجه حمله رژیم اشغالگر به مدرسه‌ای در اردوگاه النصیرات ۴۰ تن به شهادت رسیده و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

پس از این حمله، آمریکا در ژستی بی‌طرفانه از رژیم صهیونیستی خواست درباره این حمله «شفاف» عمل کند.

طبق گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، در همین راستا، امروز (شنبه) «محمد شاهین» خبرنگار فلسطینی ویدئویی را از خود در محل حمله منتشر کرد که در آن بقایای موشکی را در دست دارد که روی آن عبارت «ساخت آمریکا» ثبت شده است.

انتشار این ویدئو بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها داشته است و فعالان کشف بقایای این موشک در اردوگاه النصیرات را دلیل واضحی بر دست داشتن آمریکا در جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌های بی‌گناه دانستند.

کاربران و فعالان شبکه‌های اجتماعی همچنین با بازتاب این ویدئو و انتشار پیام‌هایی این همدستی آمریکا را به شدت محکوم کردند.

یک کاربر پلتفرم «ایکس» در این باره نوشت: «موشک‌ها آمریکایی هستند و اسرائیل آنها را استفاده می‌کند.»

یک فعال دیگر نوشت: اینگونه است که تروریسم و ​​جنایت در جهان ایجاد می‌شود؛ آمریکا سازنده تروریسم و ​​جنایت و اسرائیل مجری جنایت است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.