مقام سابق موساد: حزب‌الله تبدیل به تهدیدی شده که تصور آن را نمی‌کردیم

رئیس پیشین بخش اطلاعات و عملیات در موساد به قدرت حزب‌الله اذعان کرده و گفت که نیروی هوایی این رژیم دیگر در حریم هوایی لبنان آزادی عمل ندارد.

به گزارش ارز پرس، حاییم تومر، رئیس پیشین بخش اطلاعات و عملیات در موساد در اظهاراتی گفت که حمله گسترده علیه لبنان در این برهه زمانی و بعد از هشت ماه جنگ در غزه، خطری بزرگ برای رژیم اشغالگر در راستای تداوم کار خود به عنوان دولت است.

طبق گزارزش روزنامه الاخبار، وی تاکید کرد: حزب‌الله تهدیداتی به وجود آورده است که تصور آن را نمی‌کردیم و ارتش اسرائیل هیچ پاسخی برای آن ندارد.

تومر خاطرنشان کرد که نیروهای هوایی این رژیم دیگر در حریم هوایی لبنان آزادی عمل ندارد.

اخیرا «نواف الموسوی» مسؤول پرونده منابع و مرزها در مقاومت اسلامی لبنان گفت: رژیم اشغالگر اسرائیل در زرادخانه خود سلاحی را که برای جنگ با لبنان به آن نیاز دارد در اختیار ندارد. رژیم اشغالگر برای جنگ علیه لبنان نیاز به سلاح‌های واشنگتن دارد. جنگ آتی با اسرائیل جنگ پایانی خواهد بود و بعد از هرگونه جنگی با لبنان منطقه دیگر مثل قبل نخواهد بود.

وی در مصاحبه با المیادین گفت: مقاومت استفاده از سامانه دفاع هوایی علیه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی که شهروندان لبنانی را می‌ترساند، لازم می‌داند. سلاحی که مقاومت اسلامی لبنان از آن علیه دشمن استفاده می‌کند، لازم است. مقاومت همچنین سلاح‌هایی دارد که هنوز آن را اعلام نکرده است.

از زمان آغاز جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است. حزب‌الله لبنان بر توقف جنگ غزه به عنوان شرط خود برای توقف حملاتش علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرده است.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده است که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

به گزارش رسانه‌های عبری ده‌ها شهرک در شمال اراضی اشغالی به دلیل حملات حزب‌الله تخلیه شده و این مناطق شبیه شهر ارواح شده است. ساکنان شهرک‌های شمال می‌گویند کابینه نتانیاهو آن‌ها را به حال خودشان رها کرده است و فکری برای حل بحران مناطق شمالی نمی‌کند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.