​تغییر نام دو شعبه بانک صادرات به نام شهید آل‌هاشم و شهید رحمتی

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در مراسم تغییر نام شعبه چهارراه مصلی (کد ۲۳۳۱) این بانک در شهر تبریز و شعبه قدس (کد ۱۹۱۶) بانک در شهرستان مراغه، یاسر مرادی، عضو هیأت‌مدیره بانک صادرات ایران گفت: بدرقه پرشور و با شکوه مردم آذربایجان از شهید آیت‌اله آل‌هاشم و شهید مالک رحمتی به همه ما نشان داد که تراز مدیریت صحیح در جمهوری اسلامی باید به چه سبکی باشد و این نحوه مدیریت برای همه ما الگو خواهد بود.

وی افزود: مدیریت یک عالم دینی و فقیه تا جایی مورد قبول مردم شهر تبریز قرار گرفته که از محبوبیت فراوانی در میان مردم برخوردار بوده‌اند و ریشه این محبوبیت و سلوک را باید در تواضع، مردمی بودن، ساده‌زیستی جستجو کرد.

عضو هیأت‌مدیره بانک صادرات ایران ادامه داد: برکت خون شهدا امروز کمتر از خدمات و زندگی و وجود پر برکت‌شان نیست.

فرماندار تبریز و سیدمحمدحسن آل‌هاشم، برادر آیت‌اله آل هاشم نیز در سخنانی از حضور و ابتکار مدیران بانک صادرات ایران در نام‌گذاری شعب بانک به نام شهدای خدمت در این استان قدردانی کردند.

photo11846241460.jpg

یاسر مرادی همچنین در جریان سفر به آذربایجان‌شرقی، ضمن حضور و قرائت فاتحه بر مزار شهید مالک رحمتی، در مراسم ویژه‌ای در شعبه قدس در شهر مراغه، زادگاه شهید خدمت مالک رحمتی با حضور سیدفرید موسوی نماینده این شهرستان، فرماندار، خانواده شهید رحمتی، مردم و مشتریان بانک برپا شده بود، با ذکر خاطراتی از دوران تحصیل شهید مالک رحمتی و ویژگی‌های شخصیتی و اخلاقی و خدمات وی، گفت: بانک صادرات ایران به پاس خدمات و زحمات شهید مالک رحمتی در زمان خدمات مؤثر و برجسته خود در سازمان خصوصی‌سازی، آستان قدس رضوی، سازمان اقتصادی کوثر و استانداری آذربایجان شرقی به این بانک، وظیفه خود دانست که به عنوان اولین حرکت، یکی از مهمترین شعب خود در سطح کشور و شهر مراغه، زادگاه شهید مالک رحمتی را به نام ایشان تغییر دهد.

او ادامه داد: تلاش خواهیم کرد که با هماهنگی مقامات و مسئولان این شهر، هم خدمات بهتری در ارائه تسهیلات توسط این شعبه به مردم شهر مراغه ارائه شود و هم نقش پررنگ‌تری در آبادانی این شهر ایفا کند.

مرادی با ذکر خاطراتی از دوران تحصیل خود با شهید مالک رحمتی، افزود: به دلیل تسلط این شهید بر مسائل حقوقی و مدیریتی، افزایش سرمایه معطل‌مانده بانک صادرات ایران از محل سلب حق تقدم سهام پس از ۲۲ سال، به برکت درایت و همراهی ایشان، با موفقیت انجام شد.

عضو هیأت‌مدیره بانک صادرات ایران همچنین محبوبیت شهید مالک رحمتی را در نتیجه سال‌ها خدمات صادقانه و ایثارگرانه در سمت‌های مدیریتی مختلف به مردم دانست.

photo11846285126.jpg

در ادامه صالح رحمتی، برادر شهید، با ذکر خاطراتی از دوران کودکی و فعالیت‌های فرهنگی و مدیریتی وی گفت: این گفته شهید قاسم سلیمانی که باید شهید زندگی کنی تا شهید شوی، در مورد شهید مالک رحمتی کاملاً و دقیقاً قابل لمس است و ثابت شد که همه این شهدای خدمت زندگی نورانی داشته‌اند که به فیض شهادت نائل آمده‌اند.
او با تشکر و قدردانی از ابتکار بانک صادرات ایران در زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهید مالک رحمتی قدردانی کرد.

سید فرید موسوی، نماینده شهر مراغه در مجلس شورای اسلامی نیز طی سخنانی در این مراسم با ذکر خاطراتی از دوران خدمات شهید به مردم شهر مراغه و استان آذربایجان‌شرقی، گفت: شهید رحمتی ثابت کرد که هم می‌توان مدیر بود و هم محبوب‌.

وی با بیان اینکه باید دعا کنیم در مسیر خدمت به مردم، شرمنده شهدا نباشیم، از مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره بانک صادرات ایران قدردانی و خواستار توجه بیشتر به تأمین‌مالی طرح‌های عمرانی این شهرستان به برکت وجود شهید مالک رحمتی شد.

گفتنی است در مراسم تغییر نام شعب بانک صادرات ایران، سیدمحمدحسن آل‌هاشم، برادر آیت‌اله آل هاشم؛ مادر گرانقدر شهید مالک رحمتی؛ مهدی رنجبر، مشاور استاندار؛ نمایندگان آذربایجان‌شرقی در مجلس شورای اسلامی، محمد کیایی، مدیر امور شعب شمال کشور؛ داود مهدیان، مدیر شعب بانک صادرات آذربایجان شرقی حضور داشتند.
همچنین پیشتر شعبه شهر نجف‌آباد (کد ۲۲) بانک صادرات ایران به نام شهید خدمت، خلبان محسن دریانوش از شهدای حادثه بالگرد رئیس‌جمهور مزین شده بود.

منبع : مهر
برچسب ها :

تغییر صادرات رحمتی

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.