ارتش اشغالگر اذعان کرد در رهگیری پهپادی در ۴۰ کیلومتری مرز لبنان ناکام مانده است

پس از اینکه بعدازظهر جمعه یک پهپاد پس از نفوذ از لبنان در منطقه الناصره در الجلیل منفجر شد، ارتش اشغالگر اعتراف کرد این پهپاد از لبنان عبور کرده و منفجر شده و پدافند هوایی نتوانسته آن را رهگیری کند.

به گزارش ارز پرس، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد: اوایل روز جمعه آژیر خطر در منطقه «نوف الجلیل» به صدا درآمد و پس از بررسی مشخص شد یک پهپاد شناسایی شده که از لبنان عبور کرده و در یک منطقه باز به نام دره «یزرعیل» سقوط کرده است.

براساس گزارش وبگاه شبکه روسیا الیوم، در این بیانیه آمده است: سامانه‌های پدافندی مستقر برای رهگیری هدف، در این باره شکست خوردند. همچنین یک پهپاد دیگر که از لبنان می‌آمد شناسایی شد و در منطقه شومیرا در الجلیل غربی سقوط کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی افزود: شب گذشته حزب‌الله به سمت مرج بن عامر در ۴۰ کیلومتری مرز پهپادی شلیک کرد که پدافند هوایی نتوانست آن را رهگیری کند.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: پس از ریزش آوارهای احتمالی ناشی از عملیات رهگیری نافرجام، آژیرهای هشدار فعال شدند و هیچ گونه آسیب یا خسارتی در تمامی حوادث گزارش نشده است.

بر اساس آنچه روزنامه یدیعوت آحارونوت گزارش داد این پهپاد در حدود ۴۰ کیلومتری مرز با لبنان منفجر شد و اشغالگران در تلاش برای رهگیری آن با استفاده از سامانه‌های گنبد آهنین شکست خوردند و در منطقه آتش سوزی رخ داد.

این در حالی است که حملات اشغالگران به جنوب لبنان ادامه دارد، در مقابل نیز حزب‌الله عملیات نظامی خود را با موشک و پهپاد علیه مواضع و نیروهای ارتش صهیونیستی در مرز و شهرک‌های اسرائیلی در شمال تشدید کرده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.