ممنوعیت فعالیت انتخاباتی و استفاده از امکانات وزارت اقتصاد

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس،  بخشنامه سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره ممنوعیت فعالیت انتخاباتی و استفاده از امکانات وزارت خانه اقتصاد، به شرح زیر است:

«با گرامیداشت یاد و خاطره مجاهدت ها و تلاش های خستگی ناپذیر رئیس جمهور خدوم و مردمی «شهید آیت الله رئیسی» و یاران شهیدش اکنون که در سایه رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری (حفظه الله) کشور در آستانه انتخاب و آزمون مهم دیگری قرار گرفته است. مدیران و کارکنان وزارت امور اقتصادی و دارایی در کنار آحاد جامعه برای برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات پیش رو همت مضاعفی مصروف خواهند داشت.

 آنچه دشمن را در این مقطع تاریخی بیش از پیش مایوس و سرخورده می نماید انسجام ملی مردم ایران برای عبور از این مرحله تاریخی و به نمایش گذاشتن تصویر زیبایی از همدلی و وحدت پیش روی همه جهانیان است.

 وزارت امور اقتصادی و دارایی در این برهه ی حساس به مدد بهره مندی از ظرفیت انسانی متخصص انقلابی و متعهد خود دوشادوش همه‌ی ملت ایران به منظور مشارکت حداکثری برای تحقق مردم سالاری دینی خواهد کوشید.در همین زمینه به منظور حفظ امانت مسئولیت بر تمامی مدیران و کارکنان این وزارتخانه و سازمانها و دستگاه های تابعه فرض است تا وفق قانون از انجام هرگونه فعالیت با تبلیغات انتخاباتی در ساعات اداری و هرگونه استفاده از جایگاه عنوان مقام با موقعیت اداری و سازمانی برای فعالیتهای انتخاباتی خودداری کنند.

همچنین استفاده کارکنان ستادهای انتخاباتی نامزدها و یا هر شخص دیگر از امکانات و اموال این وزارتخانه برای فعالیت یا تبلیغات انتخاباتی ممنوع بوده و عدم رعایت قوانین و مقررات موضوعه اعم از ماده (68) قانون انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و بندهای (25) و (30) ماده (8) قانون رسیدگی به تخلفات اداری تحت عنوان تخلف اداری و اعمال مجرمانه تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

روشن است مراعات موارد فوق به معنای عدم پاسخگویی به موقع در برابر طرح شبهات حول عملکرد اقتصادی دولت و وزارتخانه نخواهد بود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.