کمک آمریکا به اسرائیل در عملیات آزادی ۴ اسیر

منابع خبری گزارش دادند که یک یگان آمریکایی در عملیات آزادی اسرای صهیونیست به رژیم صهیونیستی کمک کرده است.

به گزارش ارز پرس، یک مسئول آمریکایی به پایگاه خبری اکسیوس گفت که یگان آمریکایی مسئول امور اسرای اسرائیلی در عملیات بازگرداندن چهار اسیر صهیونیست از اردوگاه النصیرات به رژیم صهیونیستی کمک کرده است.

همچنین تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی گزارش داد که «افراد مسلح، خودرویی که حامل چهار اسیر بوده را تعقیب کرده و به سمت آن تیراندازی کرده‌اند و این خودرو مورد اصابت قرار گرفته است».

تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع گزارش داد که ارتش این رژیم موفق نشد که در محل اسارت این چهار فرد بالگرد اعزام کند و مجبور به استفاده از تجهیزات دیگر شد.

پیش از این رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که یکی از فرماندهان یگان «یمام» ( یگان ویژه مرزبانی) در جریان عملیات آزادی اسرای صهیونیست در اردوگاه النصیرات واقع در نوار غزه کشته شده است.

در این راستا، پلیس رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که فرد کشته شده افسری به نام «ارنون زامورا» است.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز مدعی شد چهار اسیر صهیونیست را از منطقه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه آزاد کرده است. این چهار اسیر با اسامی نوعا ارگمانی، الموع مئیر، آندری کوزلوف و شلومی زیو معرفی شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهایش اعلام کرد حال این چهار اسیر خوب است و برای معاینه پزشکی به بیمارستان تل هاشومیر منتقل شدند.

خبرنگار اسکای نیوز نیز گفت نیروهای کماندوی اشغالگر عملیات ویژه‌ای در عمق اردوگاه النصیرات انجام دادند.

در این راستا روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت که بنی گانتس، عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی که قرار بود امروز کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرده و استعفای خود را از کابینه اعلام کند بعد از خبر آزادی این چهار اسیر کنفرانس خود را به تأخیر انداخت.

یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز گفت: نیروهای ما توانستند چهار اسیر را از دست حماس آزاد کنند و به وطن بازگردانند. من از اتاق فرماندهی عملیات آزادی این چهار اسیر را پیگیری کردم.

یسرائیل کاتس، وزیر خارجه اشغالگران هم در این باره مدعی شد که با هم برای آزادی همه اسیران تلاش می‌کنند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.