هزینه 15 میلیون تومانی حضور در اجلاس هیئت عمومی نظام مهندسی

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری ارز پرس، بر اساس اعلام شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان 13 و 14 تیرماه 1403 بیست وهفتمین اجلاس هیئت عمومی ساختمان نظام مهندسی ساختمان در تهران برگزار می‌شود.

در این اجلاس حدود 400 نفر حضور دارند که هر کدام از آنها برای اجلاس مذکور باید 15 میلیون تومان به حساب سازمان نظام مهندسی کشور واریز کنند.

رئیس شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان در رابطه با این اجلاس به خبرنگار ارز پرس می‌گوید: بر اساس آیین‌نامه اجرایی قانون، بایستی در تیرماه هر سال اجلاس هیئت عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور برگزار شود.

حمزه شکیب افزود: هیئت عمومی از اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان‌ها تشکیل شده است. این اعضا در جلسه حضور می‌یابند و مصوبات خاص و مصوبات سالانه داریم.

وی یادآور شد:‌سال گذشته در تبریز و دوره‌هایی که مسئولیت داشتم اجلاس تبریز و یزد را به‌صورت حضوری و دو اجلاس را در زمان کرونا به‌صورت برگزار شد.

وی بیان کرد: در شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان تصمیم گرفته می‌شود که محل برگزاری اجلاس چه جایی باشد. سال 1401 یزد و 1402 تبریز انتخاب شد. اجلاس عمومی در سال انتخابات، معمولاً در جزیره کیش برگزار می‌شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور اضافه کرد:‌ گفتیم برای این‌که شائبه نداشته باشد و لاکچری است، باور ما بر این بود که تیرماه در کیش ارزان‌تر هم برای سازمان نظام مهندسی تمام می‌شد. ممکن است که به جای هر نفر سرانه اعلام شده 15 میلیون تومان، ممکن بود به 12 میلیون تومان کاهش یابد.

برای کاهش حاشیه‌ها و حرف و حدیث‌ها کاهش یابد، اجلاس عمومی در تهران برگزار می‌شود. البته تهران یک حسن دارد؛ این‌که پروازها کاهش می‌یابد. معمولا از هر استانی به تهران پرواز داریم و ممکن است به کیش پرواز نداشته باشیم و برخی مجبور باشند از یک استان به استان دیگر بروند تا بتوانند به کیش سفر کنند.

 در مجموع باور ما بر این بود که برگزاری اجلاس در کیش، ارزان‌تر تمام می‌شد. علاوه بر این کیش جایی است که در آن حرف و حدیث‌ها کمتر است. با آن‌که کیش به استان هرمزگان وابسته است به خاطر منطقه آزاد بودن استقلال دارد.

وی بیان کرد: حدود 400 نفر در  بیست وهفتمین اجلاس هیئت عمومی ساختمان نظام مهندسی ساختمان حضور خواهند یافت.

به گزارش ارز پرس، باتوجه به این‌که 400 نفر در اجلاس مذکور حضور دارند، هزینه برگزاری بیست وهفتمین اجلاس هیئت عمومی ساختمان نظام مهندسی ساختمان حدود 6 میلیارد تومان است.

انتهای پیام/

 

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.