مقامات صهیونیست‌ احتمال از سرگیری مذاکرات در آینده نزدیک را بسیار اندک دانستند

درپی دستیابی ارتش رژیم صهیونیستی به چهار اسیر در نتیجه ارتکاب جنایت هولناک در نوار غزه، منابع رسانه‌ای عبری زبان از چشم امید اشغالگران به تاثیر این اتفاق در روند مذاکرات پرده برداشتند.

به گزارش ارز پرس، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد: سران نظامی و امنیتی در حال گفت‌وگو درباره تأثیر عملیات النصیرات بر معامله تبادل اسرا هستند و مقامات شرکت کننده در این مذاکرات تاکید می‌کنند که مذاکرات باید تا زمان حصول توافق ادامه یابد.

این سازمان به نقل از منابع شرکت کننده در مذاکرات گزارش داد: در نهایت، اکثر اسرا تنها از طریق توافق با جنبش حماس آزاد خواهند شد.

این منابع گفتند: احتمال از سرگیری مذاکرات در آینده نزدیک بسیار اندک است.

در همین راستا، «محمد الهندی» معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه النصیرات تاثیری بر توافق تبادل اسرا نخواهد داشت چراکه مقاومت به شروط خود پایبند است.

وی گفت: عملیات رژیم اشغالگر در النصیرات بر معامله مبادله تأثیری نخواهد داشت و بدون دستیابی به شروط مقاومت، مبادله‌ای وجود نخواهد داشت.

الهندی افزود: عملیات النصیرت کوچک است و دشمن در توصیف آن مبالغه می‌کند و در سایه شکست هشت ماهه آثار آن به سرعت از بین می‌رود.

این اظهارات پس از آن بیان شد که ارتش رژیم صهیونیستی شنبه و پس از هشت ماه قتل و کشتار اعلام کرد چهار اسیر صهیونیست را در النصیرات آزاد کرده است.

در همین راستا، «ابوعبیده» سخنگوی نظامی گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی حین آزاد کردن این چهار اسیر چند اسیر دیگر را کشته است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.