موافقت اعضای شورای شهر تهران با تشکیل سازمان گردشگری

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس، در جریان دویست و چهل و دومین جلسه شورای شهر تهران، بررسی یک فوریت لایحه مجوز تشکیل سازمان گردشگری و مراکز تفریحی شهر تهران در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت.

مهدی علوی؛ رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران در ارتباط با یک فوریت این لایحه اظهار کرد: بر اساس برنامه چهارم برای ارائه این لایحه و تاسیس سازمان گردشگری به مدت دو سال است که پیگیر هستیم و رفت و برگشت‌هایی صورت گرفته و اختلاف‌نظرهایی در مورد آن وجود داشت.

وی گفت: لایحه اشاره شده از هولدینگ به سازمان گردشگری تغییر پیدا کرد البته معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران نیز نزدیک به دو ماه پیش اعلام کرده بود که لایحه ارسال شده است و امروز از طریق معاونت برنامه‌ریزی به دست شورا رسید.

علوی با اشاره به در پیش بودن تابستان تصریح کرد: هر چقدر این لایحه سریع‌تر تعیین تکلیف شود از ظرفیت این سازمان بهره‌ خواهیم برد و امور موزه‌ها و حتی شهر بازی‌ها نیز منوط به راه‌اندازی این سازمان است.

به گزارش ارز پرس، در ادامه جلسه شورای شهر تهران برخی از اعضای شورای شهر تهران از جمله چمران و امانی توضیحاتی را در رابطه با یک فوریت لایحه مطرح و سرانجام یک فوریت لایحه مجوز تشکیل سازمان گردشگری و مراکز تفریحی شهر تهران با اکثریت آرا به تصویب رسید.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.