جهاد اسلامی: مانور اسرائیل در النصیرات بیانگر ناتوانی نظامی، سیاسی و میدانی آن است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین مانور مقامات رژیم صهیونیستی روی آزادی چهار اسیر در «النصیرات» برای کاهش فشارها بر روی خود را بیانگر ناتوانی نظامی و سیاسی این رژیم مقابل مقاومت فلسطین دانست.

به گزارش ارز پرس، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای در این باره تاکید کرد: عملیات ارتش رژیم اشغالگر در اردوگاه النصیرت تغییری در موضع مقاومت و پایبندی آن به خواسته‌های آن که مهم‌ترین آن توقف جنگ است، ایجاد نمی‌کند.

طبق گزارش خبرگزاری معا، در این بیانیه آمده است: بزرگنمایی و افتخار دشمن به آزاد کردن اسرای خود در النصیرات بیانگر میزان ناتوانی نظامی، میدانی و سیاسی آن است.

این جنبش فلسطینی افزود: مشارکت آمریکا در این عملیات شاهدی بر این است که دولت جو بایدن بیش از یک شریک برای تل‌آویو است و پوششی برای اسرائیل به منظور ادامه جنگ علیه نوار غزه است.

این بیانیه پس از آن صادر شد که ارتش رژیم صهیونیستی شنبه و پس از هشت ماه قتل و کشتار فلسطینی‌ها اعلام کرد چهار اسیر صهیونیست را در النصیرات آزاد کرده است.

در همین راستا، «ابوعبیده» سخنگوی نظامی گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی حین آزاد کردن این چهار اسیر چند اسیر دیگر را کشته است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.