برپایی تظاهرات در رام‌الله در محکومیت کشتار النصیرات

ده‌ها تن از شهروندان فلسطینی عصر شنبه در خیابان‌های شهر رام‌الله در مرکز کرانه باختری تظاهراتی برپا کرده و کشتار النصیرات توسط ارتش رژیم اشغالگر در نوار غزه را محکوم کردند.

به گزارش ارز پرس، ده‌ها تن از شهروندان فلسطینی عصر شنبه در خیابان‌های شهر رام‌الله در مرکز کرانه باختری بنا به درخواست گروه‌های فلسطینی، نهادهای داخلی و سندیکاها تظاهراتی برپا کرده و کشتار النصیرات توسط ارتش رژیم اشغالگر در نوار غزه را محکوم کردند.

براساس گزارش العربی الجدید، معترضان بر وحدت میان فلسطینیان تاکید کردند.

شرکت‌کنندگان در این تظاهرات در حمایت از شاخه‌های نظامی مقاومت به‌ویژه گردان القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی شعارهایی را علیه کشتار توسط اشغالگران صهیونیست و آمریکا سر دادند و آن ۲ را «سر مار» توصیف کردند.

آنها از جامعه جهانی خواستند تا در مقابل جنایت‌های بی‌وقفه اشغالگران در حق شهروندان فلسطینی سکوت نکنند.

برپایی تظاهرات در رام‌الله در محکومیت کشتار النصیرات

در همین راستا، عصام بکر، هماهنگ‌کننده گروه‌های ملی و اسلامی فلسطینی در استان رام‌الله و البیره، تصریح کرد آمریکا بار دیگر ثابت کرد که شریک تجاوزات و همدست در این کشتارها علیه ملت فلسطین است.

عصام بکر خاطرنشان کرد، عملیات موسوم به «آزادی اسرا» یک عملیات پیچیده است و عملیات روز شنبه، نشان‌دهنده شکست اسفبار اشغالگران و سیستم اطلاعاتی و نظامی آنها است.

وی درمورد موضع آمریکا و صحبت از مشارکت واشنگتن در اجرای عملیاتی که منجر به کشتار النصیرات در روز شنبه شد، گفت: آنچه لازم است اراده سیاسی واقعی از سوی رهبری فلسطین است.

ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه به بهانه آزادی اسرای صهیونیست در غزه، اردگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را بمباران کرده است که در نتیجه آن، ۲۱۰ نفر از فلسطینیان به شهادت رسیده و ۴۰۰ نفر دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.