ورود خودروهای دوکابین حریق وارداتی به سازمان آتش‌نشانی

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس، قدرت‌الله محمدی؛ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران امروز در حاشیه برگزاری دویست و چهل و دومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به روند کاهش تعداد ساختمان‌های ناایمن در پایتخت اظهار کرد: پیش از این تعداد ساختمان‌های ناایمن 122 ساختمان بود که اسامی آنها به دستگاه قضایی ارسال شد.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی شهرداری تهران و همراهی و همکاری دستگاه قضایی، تعداد ساختمان‌های ناایمن کاهش پیدا کرده و هم‌اکنون تعداد آنها به 71 ساختمان رسیده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تصریح کرد: از 71 ساختمان ناایمن نیز پیگیری‌هایی از سوی دستگاه قضایی صورت گرفته تا بتوانیم تا پایان سال تعداد بیشتری از آنها ایمن‌سازی شوند.

محمدی در پاسخ به این سؤال که در بین ساختمان‌های ناایمن آیا مراکز درمانی نیز هستند، گفت: از 71 ساختمان ناایمن مراکز درمانی، بیمارستانی، تجاری، مسکونی، مجتمع، انباری، دولتی و غیردولتی هستند که همانطور که گفته شد با حکم قضایی باید تا پایان سال نسبت به ایمن‌سازی ساختمان‌های خود اقدام کنند.

وی همچنین در ارتباط با وضعیت تجهیزات آتش‌نشانی نیز گفت: وضعیت در این بخش مطلوب است و بنا بر برنامه‌ریزی انجام شده تا هفتم مهرماه امسال دستگاه‌های سبک و سنگین در حوزه آتش‌نشانی وارد ناوگان آتش‌نشانی خواهند شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته خودورهای دوکابین حریق وارداتی به زودی وارد مجموعه آتش‌نشانی خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.