گزارش روزانه بورس20 خرداد/ تداوم محدودیت دامنه و ریزش بازار

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری ارز پرس، بازار سهام دومین روز کاری هفته علارغم ادامه دار بودن محدودیت دامنه ی نوسان، در اکثر سهام بازار با فشار عرضه ها مواجه بود. این در حالی است که بررسی معاملات روزهای گذشته نیز نشان می دهد خروچ پول های سنگینی از بازار در حال وقوع است. 

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 3 هزار واحدی به 2 میلیون و 61 هزار واحد رسید. همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن با ریزشی 3300 واحدی به ارتفاع 672 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فملی» و «نوری» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «هرمز» و «زاگرس» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «ذوب»، «خودرو» و «فولاد» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «شفام»، «خاور» و «کرمان» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 20 اردیبهشت ماه 1403، مبلغ 2 هزار میلیارد و 730  میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 330 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز 173 نماد در محدوده مثبت و 252 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 161 نماد در محدوده مثبت و 162 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.