کاهش ۱۴درصدی انتشار دی‌اکسید گوگرد در پالایشگاه‌های پارس جنوبی

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، محمد مسعودنیا با اشاره به اهمیت موضوع‌های محیط‌زیستی در مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: مدیریت ۹۵۵۶۸.۰۳ تن دی‌اکسید گوگرد و کاهش ۱۴ درصدی انتشار دی‌اکسید گوگرد در مجموع پالایشگاه‌های پارس جنوبی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ یکی از دستاوردهای مهم در پایتخت بزرگ گازی کشور است.

وی ادامه داد: مدیریت بیش از ۵ هزار و ۴۳۶ تن پسماند و ضایعات تولیدی مجتمع گاز پارس جنوبی در سال ۱۴۰۲ با همت و تلاش متخصصان و کارکنان این مجموعه ثبت شد.

رئیس امور بهداشت، ایمنی، محیط‌زیست و پدافند غیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به توسعه فضای سبز در مناطق پیرامونی پالایشگاه‌های مجتمع بیان کرد: مشارکت در طرح کاشت یک‌میلیارد درخت در قالب کاشت ۲ هزار ۶۱۵ اصله نهال به مساحت ٩.٨ هکتار با صرف هزینه ١٣ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال در همه پالایشگاه‌های مجتمع و عملیات مشترک، گامی بزرگ به‌منظور توسعه فضای سبز در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه مجتمع گاز پارس جنوبی است.

مسعودنیا اعلام کرد: عملیات تخلیه انبار روباز گوگرد و مدیریت پسماند ویژه گوگرد از طریق جمع‌آوری و مدیریت آن در انبار مکانیزه در سال ۱۴۰۲ با موفقیت به سرانجام رسید.

به‌گفته وی، امسال هم با تکیه بر توان و دانش کارکنان با بهره‌مندی ۱۰۰ درصدی از کالاهای داخلی در مسیر رسیدن به دستاوردهای مهم گام برداشته‌ایم و امید است بتوانیم اقدام‌های شایسته‌ای در مجتمع گاز پارس جنوبی انجام دهیم.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.