قتل پسر معتاد توسط پدر خشمگین/ راز جنایت خانوادگی فاش شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس، شنبه 19 خردادماه، مرگ مشکوک مرد جوانی در یکی از خانه‌های شرق تهران به مرکز فوریت‌‌های پلیسی 110، گزارش داده شد که به دنبال اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه قاضی محسن اختیاری از شعبه اول دادسرای امورجنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در خانه مورد نظر با جسد مرد حدوداً 30 ساله‌ای مواجه شدند که هدف ضربات متعدد چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود، بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد که مقتول توسط پدرش قربانی یک جنایت هولناک شده است.

بدین ترتیب پدر مقتول که خود نیز در این درگیری زخمی شده بود به بیمارستان منتقل و سپس با دستور بازپرس جنایی  قرار شد تا او پس از سیر کامل مراحل درمانی به اتهام مباشرت در قتل عمدی فرزندش دستگیر شود.

تحقیقات تکمیلی حکایت از آن داشت، مقتول که اعتیاد داشته مدام به‌خاطر پول موادمخدر با پدرش درگیر می‌شده که روز حادثه این 2 نفر با یکدیگر سر همین موضوع مشاجره کردند و نهایتاً متهم با ضربات مهلک ضربه چاقو پسر خود را به قتل رسانده است.

همچنین پدر حدوداً 60 ساله به صورت لفظی در جریان تحقیقات به ارتکاب جنایت اعتراف کرده و کارآگاهان نیز ماموریت یافتند تا با اقدامات فنی و اطلاعاتی، بررسی‌های موشکافانه خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

به گزارش ارز پرس، با دستور قاضی اختیاری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه هشتم دادسرای جنایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم پس از بهبودی کامل جهت کشف ابعاد پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.