شبکه آب‌رسانی خیابان باهنر کلانشهر اصفهان تقویت شد

حسین اکبریان در گفت‌وگو با خبرنگار ارز پرس با بیان اینکه فاز دوم این پروژه از اواخر سال گذشته عملیاتی شده بود، اظهار داشت: عملیات تقویت شبکه آبرسانی خیابان باهنر به طول یک‌کیلومتر از کنار گذر اتوبان ردانی پور آغاز شد و در خیابان آیت الله صادقی به پایان رسید که به دنبال اجرای این عملیات فشار آب خیابان‌های رباط اول، باهنر، فروغی، استاد شهریار، امام خمینی و آیت الله صادقی ۱.۵ برابر نسبت به سال قبل بیشتر شده است.

وی با اشاره به اینکه سال‌های قبل در فصل تابستان ساکنان خیابان‌های اطراف منطقه باهنر با افت فشار آب مواجه بودند، خاطرنشان کرد: عملیات تقویت فشار شبکه آب خیابان باهنر در دو فاز از سال ۱۴۰۱ در دستور کار قرار گرفت که فاز یک این عملیات که بیش از ۷۰۰ متر بود در سال ۱۴۰۲ به پایان رسید و سپس فاز دوم آن عملیاتی شد که در خرداد ماه جاری در مدار بهره برداری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان افزود: با در مدار قرار گرفتن این خط در شبکه توزیع آبرسانی اصفهان، آب با فشار مناسب در اختیار مردم منطقه قرار می‌گیرد.

اکبریان ابراز داشت: این امر افزایش سطح رضایت مندی مردم را از توزیع عادلانه آب به همراه دارد که این مهم با تلاش نیروهای متخصص آبفای استان اصفهان اجرایی شد.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.