مفتی عمان از همه مسلمانان خواست برای تأمین غذا و اسلحه ساکنان غزه کمک مالی کنند

مفتی سلطنت عمان در بیانیه‌ای از همه مسلمانان خواست بخشی از سرمایه‌های خود را برای تأمین مواد غذایی و اسلحه برای فلسطینیان غزه صرف کنند.

به گزارش ارز پرس، در بیانیه‌ای که احمد بن حمد الخلیلی، مفتی سلطان نشین عمان در پلتفرم «X» منتشر کرد، آمده است: «عمیق‌ترین همدردی‌ها، گرم‌ترین تسلیت‌ها و صمیمانه‌ترین دعاهایمان را تقدیم ملت برادر فلسطین، به‌ویژه مردم غزه در مصیبت بزرگی می‌کنیم که بر اثر خیانت وحشیانه رژیم صهیونیستی در سرزمین عزیز غزه رخ داد و جان مردان، زنان و کودکان و همچنین تعدادی از اسرا را گرفت، این مصیبت را به خودمان و آنها تسلیت عرض می‌کنیم. شهادت شهدای صالح را تبریک می‌گوییم. خداوند ایشان را قبول فرماید و درجاتشان را بالا ببرد و خداوند دشمن خائن را شرمنده و درس عبرتی برای مردم قرار دهد.»

الخلیلی افزود: «با این حال، ما به پیروزی بزرگ و فتح نزدیک خوشبین هستیم، زیرا این حکم خداوند در خلقت اوست.»

وی ادامه داد: «با این وجود از همه مسلمانان - به ویژه در این ایام خجسته - می‌خواهیم که بخشی از اموال خود را برای مردم آسیب دیده فلسطین به‌ویژه مردم غزه هزینه کنند تا مواد غذایی، اسلحه و سایر هزینه‌های زندگی را تأمین کنند. هزینه در این امر بر هر مسلمانی واجب شده است.»

این اظهارات پس از آن است که وزارت بهداشت فلسطین در غزه یکشنبه اعلام کرد که در حمله هوایی و زمینی ارتش رژیم صهیونیستی در عملیاتی که طی آن چهار اسیر از اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه آزاد شدند، دست کم ۲۷۴ فلسطینی شهید  شدند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.