دستور پادشاه عربستان برای میزبانی از ۱۰۰۰ زائر از غزه برای ادای فریضه حج

پادشاه عربستان دستور میزبانی از ۱۰۰۰ زائر فلسطینی از خانواده شهدا و زخمی‌های نوار غزه برای ادای فریضه حج امسال را صادر کرد.

به گزارش ارز پرس، سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه سعودی دستور میزبانی از ۱۰۰۰ زائر فلسطینی از خانواده شهدا و زخمی‌های نوار غزه برای ادای فریضه حج تحت عنوان: «ابتکارعملی برای میزبانی از زائران خانواده‌ شهدا و زخمی‌های نوار غزه» به منظور ادای مناسک حج امسال در چارچوب برنامه مهمانان ویژه عربستان، با نظارت و اجرای وزارت امور اسلامی، تبلیغ و ارشاد را صادر کرد.

براساس گزارش خبرگزاری «واس» عربستان، عبداللطیف بن عبدالعزیز آل شیخ، وزیر امور اسلامی، تبلیغ و ارشاد، از ملک سلمان و محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی به خاطر این اقدام سخاوتمندانه تشکر و قدردانی کرد که بیانگر توجه مداوم آنها از ملت فلسطین و حمایت نامحدود رهبری عربستان از مسأله فلسطین در همه سطوح است.

وی تاکید کرد این میزبانی استثنایی مرهم و تسکین‌دهنده درد و رنج ملت فلسطین در نوار غزه است و این اقدام بشردوستانه عربستان در حمایت از مردم فلسطین امر عجیبی نیست و این اقدام پادشاهی عربستان که در توانمندسازی خانواده‌های شهدا و مجروحان غزه برای انجام مناسک حج ارائه شده است در امتداد تلاش‌های پادشاهی عربستان و تمایل همیشگی آن برای حمایت از فلسطینیان انجام می‌شود.

آل الشیخ همچنین تصریح کرد این وزارتخانه از زمان صدور فرمان پادشاهی مقدمات پذیرایی از میهمانان خادم الحرمین، خانواده شهدا و مجروحان فلسطین و تسهیل مناسک حج را فراهم کرده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.