حضور حداکثری مردم در انتخابات برای کشور تولید قدرت می‌کند

الهام آزاد نماینده نائین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه خبری ارز پرس، درباره اهمیت مشارکت مردم در انتخابات، گفت: انشاءالله مردم صحنه باشکوه دیگری را در هشتم تیرماه همانند دوره‌های قبلی انتخابات رقم خواهند زد.

وی افزود: واقعیت این است که در 45 سالی که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، مردم ما در هر بخشی که احساس ایجاد تهدیدی یا خللی در مسیر حرکت نظام جمهوری اسلامی کرده‌اند، آن را به یک فرصت برای حرکت شتابان نظام تبدیل کردند.

نماینده نائین در مجلس با بیان اینکه مردم مانند همیشه در صحنه حاضر خواهند شد، ادامه داد: این حضور باشکوه مردم و مشارکت حداکثری آنان در انتخابات نشان دهنده جایگاه نظام جمهوری اسلامی در بعد بین‌المللی، سیاسی و قدرت مردمی که در پشت این نظام وجود دارد، خواهد بود.

آزاد با اشاره به تلاش دشمنان برای دل سرد کردن مردم برای حضور در انتخابات، گفت: حضور مردم در صحنه همواره برای دشمنان نظام غیرقابل تحمل است، بنابراین در هر دوره به شیوه‌ای به دنبال ایجاد حواشی هستند تا مردم را از صندوق رای دلسرد کنند اما مردم ما با بصیرت پای صندوق‌های رای حاضر خواهند شد.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی با حضور مردم شکل گرفت. در این 45 سالی که از عمر انقلاب گذشته است، جمهوری اسلامی چه در دوران دفاع مقدس و چه در عبور از مشکلات از مردم کمک خواسته است.

نماینده نائین در مجلس با بیان اینکه حضور مردمی پشتوانه محکمی برای کشور است، اضافه کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات می تواند برای جمهوری اسلامی ایران قدرت تولید کند. همچنین با مشارکت حداکثری مردم فردی که واقعا دلسوز مردم بوده و می تواند مشکلات مردم را حل کند در این جایگاه قرار خواهد گرفت.

آزاد با بیان اینکه مردم همواره با حضور در صحنه تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده‌اند، گفت: در طول این 45 سال همواره اتکای نظام جمهوری اسلامی به رای مردم بوده است. مردم ما قدرشناس هستند و انشاءالله با حضور در پای صندوق‌های رای نیز بار دیگر به دنیا نشان خواهند داد که وفادار نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و در مقابل دشمنان متحد خواهند ایستاد. مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات فرد اصلح را انتخاب خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.