سوریه و کوبا جنایت صهیونیست‌ها در اردوگاه النصیرات را محکوم کردند

سوریه و کوبا جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را محکوم کردند.

به گزارش ارز پرس، وزارت خارجه سوریه ضمن محکوم کردن جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه اعلام کرد رژیم نژادپرست صهیونیستی و کابینه جنایتکار آن به ارتکاب وحشیانه‌ترین جنایت‌ها علیه فلسطینیان ادامه می‌دهند که روز شنبه ۲۷۴ نفر را در النصیرات به شهادت رساندند.

براساس گزارش شبکه المیادین، این وزارتخانه همچنین اعلام کرد جامعه جهانی می‌داند که بیشتر شهدا و مجروحان را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند و آنچه این جنایت را وحشیانه‌تر می‌کند، کمبود یا نبود شدید دارو، تجهیزات پزشکی و سوخت است، زیرا اشغالگران مانع از دسترسی آنها به بیمارستان‌های نوار غزه از آغازحملات شده‌اند.

وزارت خارجه سوریه همچنین تاکید کرد اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد که آمریکا نیز در این عملیات جنایتکارانه دست داشته که بیانگر همدستی آن با رژیم صهیونیستی در جنایت‌های جنگی نوار غزه است.

این وزارتخانه در ادامه اعلام کرد سوریه که همواره در سنگر فلسطین برای مقابله با فاشیسم صهیونیستی ایستاده است و امروز بر لزوم بازخواست عاملان این جنایات و پاسخگویی اسرائیل و دولت فاشیستی آن در برابر دادگاه‌های بین‌المللی با هدف ممانعت از کشتار و نسل‌کشی ملت فلسطین از این امر تاکید می‌کند.

از سوی دیگر، برونو رودریگز پاریا، وزیر خارجه کوبا با الفاظ شدیداللحنی کشتار در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه توسط ارتش رژیم اشغالگر را محکوم کرد.

وزیر خارجه کوبا در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت این کشتار سند دیگری از نسل‌کشی رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین است که بدون بازخواست انجام می‌شود.

ارتش رژیم صهیونیستی شنبه مناطق مختلف النصیرات و اردوگاه آن در مرکز نوار غزه را هدف قرار داد.

طبق گزارش منابع فلسطینی این جنایت منجر به شهادت ۲۷۴ فلسطینی و مجروح شدن ده‌ها تن شده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.