جبهه مردمی ایران قوی: همگان برای افزایش مشارکت فعال شوند

به گزارش حوزه احزاب پایگاه خبری ارز پرس، جبهه مردمی ایران قوی در حمایت از تصمیم شورای نگهبان بیانیه‌ای به شرح زیر تصریح کرد: با حمایت از تصمیم اعضای محترم شورای نگهبان، از سایر نامزدها با هر سلیقه و وابستگی به جریانهای سیاسی در خواست دارد ضمن حمایت از تصمیم شورای نگهبان برای افزایش شور و شوق انتخاباتی و افزایش مشارکت در پای صندوق آرا و انتخاب رئیس جمهور با رای بالا فعال شوند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

بیانیه جبهه مردمی ایران قوی در حمایت از تصمیم شورای نگهبان

شورای نگهبان در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از جایگاه رفیعی برخوردار است از جمله وظایف و اختیارات این شورا طبق قانون اساسی، احراز یا عدم احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان می‌باشد.

شکل‌گیری انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، پس از شهادت رئیس جمهور مردمی و سخت‌کوش شهید آیت الله دکتر رئیسی و با پیام و ابلاغ مقام معظم رهبری به معاون اول آغاز شد.

در فرآیند انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم، کثرت نامزدهای انتخابات از جریان‌های مختلف سیاسی چشمگیر بود. این کثرت می‌تواند برای انتخابات پیش رو فرصتی را فراهم آورد که موجب افزایش مشارکت مردم شود.

در ادوار گذشته انتخابات ریاست جمهوری تصمیم شورای نگهبان به‌گونه‌ای بوده است که تعداد محدودی را برای رقابت، احراز صلاحیت می‌شدند به طوری که این تعداد قادر بودند سلایق مختلف سیاسی در جامعه ایران را نمایندگی کنند.

جبهه مردمی ایران قوی متشکل از 6 حزب و بیش از یکصد ستاد مردمی کشوری که در انتخابات ریاست جمهوری 1400 شکل گرفت با حمایت از تصمیم اعضای محترم شورای نگهبان، از سایر نامزدها با هر سلیقه و وابستگی به جریانهای سیاسی در خواست دارد ضمن حمایت از تصمیم شورای نگهبان برای افزایش شور و شوق انتخاباتی و افزایش مشارکت در پای صندوق آرا و انتخاب رئیس جمهور با رای بالا فعال شوند.

پیروزی واقعی در این انتخابات در گرو پرهیز از تخریب یکدیگر و ارائه برنامه و بالا بردن سطح آگاهی جامعه هدف می‌باشد. نامزدهایی که احراز صلاحیت شده اند بایستی موجبات همگرایی و انسجام و وحدت در جامعه را فراهم سازند تا سرعت پیشرفت در کشور را با کمک رئیس جمهور منتخب ر قم بزنند. بدیهی است، در جریان نامزدهای اصولگرا و انقلابی تایید صلاحیت شده ،همگرایی و رسیدن به نامزد واحد اجتناب ناپذیر است و لازم است بدون از دست دادن فرصت، ساز و کار آن فراهم شود.

جبهه مردمی ایران قوی در این زمینه حد اکثر تلاش وظرفیت خود را بکار خواهد گرفت تا چنین اتفاق مبارکی رخ دهد.

به حول و قوه الهی

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.