حمایت حزب ندای ایرانیان از کاندیداتوری پزشکیان

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری ارز پرس، حزب ندای ایرانیان طی بیانیه‌ای حمایت خود را از مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

دست تقدیر شرایطی را رقم زده تا انتخابات ریاست‌جمهوری یک سال زودتر از موعد معمول برگزار شود، وظیفه‌ای سنگین بر دوش عُقلا و دوستداران این آب و خاک گذاشته شده تا در همراهی تقدیر و تدبیر چنان کنند که وضعیتِ دستگاه اجرایی کشور به ریل عقلانیت بازگردد. 

حزب ندای ایرانیان در بیانیه خود پزشکیان را شخصیتی دانشگاهی، وزیری توانا، و مدیری برجسته، برخوردار از پاکدستی و سلامت نفس معرفی کرده و معتقد است که وی می‌تواند در شرایط فعلی هم نامزد مطلوب باشد و هم مشعلِ اصلاحات و نورِ امید به فردای بهتر را زنده نگه دارد.

حزب ندای ایرانیان با رصدِ وضعیتِ جاری کشور، و با توجه به ظرفیت کم‌نظیر دکتر پزشکیان، و همچنین با توجه به آسیب‌شناسی انتخابات چند دوره اخیر، که فقدان اِجماع و یکپارچگی در میان اصلاح طلبان موجب از دست رفتن پایگاه اجتماعی اصلاحات و سرخوردگی آنان و مردم شد، حضور فعال و موثر در این انتخابات را توصیه می‌کند.

به گزارش ارز پرس، وزارت کشور روز گذشته(یکشنبه)  اسامی نامزدهای احراز صلاحیت‌ شده توسط شورای نگهبان را اعلام کرد و آقایان مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و مسعود پزشکیان در ریاست‌جمهوریِ چهاردهم به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.