گزارش روزانه بورس 21 خرداد/ بازار سهام رشد کرد

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری ارز پرس، بازار سهام سومین روز کاری هفته اگرچه محدودیت دامنه ی نوسان ها ادامه داشت. اما بر خلاف روز گذشته، در اکثر سهام بازار با توجه به اصلاحیه ای نرخ خوراک پالایشی ها و ضعیت بهتری را نسبت به روز 

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی 16 هزار واحدی به 2 میلیون و 78 هزار واحد رسید. همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن با رشدی 2600 واحدی به ارتفاع 675 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فملی» و «وتجارت» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «شگویا» و «زاگرس» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «وتجارت»، «فملی» و «فاذر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «شفام»، «کرومیت» و «زماهان» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 21 اردیبهشت ماه 1403، مبلغ 3 هزار میلیارد و 100 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 150 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز 292 نماد در محدوده مثبت و 144 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 274 نماد در محدوده مثبت و 153 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.