پرداخت 200 همت تسهیلات کشاورزی درسال گذشته

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری ارز پرس، وهب متقی نیا سرپرست بانک کشاورزی در جمع خبرنگاران گفت: هفته گذشته مرحله سوم مطالبات گندم کاران به مبلغ 28 همت(هزار میلیارد تومان) پرداخت شد که با احتساب 5.5 همت دو مرحله قبل، در مجموع 30.3 همت پول خرید تضمینی گندم به کشاورزان پرداخت شد.

وی افزود: هر زمان منابع به بانک واریز شود، به طور میانگین 1.5 روز بعد پول به حساب گندم کاران پرداخت می‌شود و اکنون متظر تامین منابع از دولت هستیم.سرپرست بانک کشاورزی در ادامه با اشاره به تسهیلات بخش کشاورزی، اعلام کرد: تسهیلات پرداخت شده سال گذشته 200 همت بود و امسال این عدد اضافه خواهد شد.

سرپرست بانک کشاورزی به مسئولیت‌های اجتماعی بانک کشاورزی اشاره کرد و گفت: همه وظایف خود در پرداخت وام ازدواج، فرزند و تسهیلات اشتغال روستایی را انجام دادیم. او در مورد اشتغال روستایی نیز گفت: این بانک به عنوان عامل در وام اشتغال روستایی و اشتغال زنان به وظایف خود عمل کرده و امسال هم از محل بازگشت تسهیلات حساب پیشرفت و عدالت استانی وامهای ارزان به متقاضیان پرداخت می شود، اما هنوز وام از محل بودجه سال جاری شروع نشده است.

وی در مورد اپلیکیشن‌های بانک کشاورزی گفت: ثبت‌نام و افتتاح حساب غیر حضوری و پرداخت غیر حضوری تسهیلات با اپلیکیشن‌های باران (بانکداری غیر حضوری) ،‌ آسان (زنجیره تامین نهاده‌ها و تجهیزات) و پالیز(برای کشت قراردادی) در خدمت کشاورزان و مشتریان بانک کشاورزی قرار دارد.سرپرست بانک کشاورزی همچنین در مورد رعایت قواعد بانک مرکزی در بانک کشاورزی نیز گفت: قواعد بانکداری را رعایت می‌کنیم،‌و به سمت کاهش و رفع ناترازی بانکی حرکت می‌کنیم.

به گفته سرپرست بانک کشاورزی،‌ چون این بانک به عنوان عامل پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی است،‌ تسهیلات ریالی از منابع صندوق توسعه ملی نیز برای متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.