قاضی‌زاده:فسادستیزی که آرمان شهید رئیسی بود را دنبال می‌کنم

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری ارز پرس، امیرحسین قاضی زاده کاندیدای انتخابات ریاست‌‌جمهوری دوره چهاردهم در برنامه تبلیغاتی تلویزیونی خود که از شبکه اول سیما پخش شد، طی سخنانی اظهار داشت: باور نمی‌شد که کمتر از سه سال بگذرد و من مجددا برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید با مردم گفت‌وگو کنم. 

وی افزود: رئیس‌‌جمهور عزیز ما کارهای خوب و مردمی داشت و کارهای بسیاری خوبی آغاز شدکه برخی از آنها به نتیجه رسیده بود و برخی در شرف انجام بود. 

قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: شهید رئیسی دیروز برادر بزرگ انقلابی ما بود اما امروز بنده ایشان را به عنوان اسوه سخت‌کوشی و صداقت و مردم‌داری در حوزه دولت‌مردی می‌شناسم و خود را موظف به ادامه مسیر او می‌دانم. 

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری درباره علت نامزدی در انتخابات این دوره گفت: دولت آیت‌الله رئیسی کارهای نیمه تمامی داشت و ایشان آرمان‌هایی داشت و مسیر و رویکردهایی را تغییر داده بود و 5 سال فرصت برای پایان کارهای نیمه تمام داشت و ما نباید می‌گذاشتیم که این کارها نیمه تمام بماند.

وی افزود: این حق مردم است که ما اجازه ندهیم با هیاهوهای انتخاباتی تصمیم آنها دچار خدشه شود. برای مسیر درست باید با مردم صحبت کنیم و نگذاریم نسخه‌های تجربه شده و ارتجاعی مجدداً تکرار شود. ما باید برای عدالت در فرصت‌های برابر و نفع قدرت پول،‌پارتی و پدر که هر که داشته باشد به جایی می‌رسد و فرزندان این مرز و بوم به واسطه اینکه دور از این دسترسی‌ها هستند، نمی‌توانند زندگی خود را پیش ببرند و از امکانات این کشور بهره‌مند باشند، در صحنه حضور می‌داشتیم. 

قاضی‌زاده با تاکید بر اینکه فسادستیزی از جمله مبارزه با فاسدان و اصلاح گلوگاه‌های فساد از آرمان‌های شهید رئیسی بود که من قصد  دنبال  کردن آن را دارم، خاطرنشان کرد: شهید رئیسی در این حوزه به قدری حساس بود که حتی اگر یکی از نزدیکان خودش دچار فساد می‌شد، ایشان برای برخورد با این فرد پیش‌قدم بود. 

وی گفت: تا ما تعارض منافع را در کشور برطرف نکنیم بسیاری از حلقه‌های مافیایی فساد از بین نخواهد رفت.

خبر در حال تکمیل است... 

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.