حضور 300 شرکت و 45 نهاد حاکمیتی در دومین نمایشگاه آبادیران

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس،‌ دومین دوره نمایشگاه آبادیران در محل مصلی تهران با حضور معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، سید احمد عبودتیان؛ دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت و حاج حسین یکتا؛ عضو شورای مرکزی قرارگاه مرکزی عمار برگزار شد.

حمیدرضا شکری؛ دستیار معاون علمی در مردمی سازی اظهار کرد: نگاه ما به نمایشگاه آبادیران یک نگاه گفتمانی است و آبادیران صرفاً به توسعه شرکت دانش بنیان و بازار تعلق ندارد و گفتمان امید آفرینی را دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان میوه این گفتمان است. ما از سال گذشته برنامه‌های ویژه‌ای در بحث محرومیت زدایی و نمایشگاه آبادیران داشتیم. ما با نهادها همگرایی و هم افزایی داشتیم و بیش از 40 نهاد حاکمیتی از جمله دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری سازمان‌ها و ارگان‌ها در کنار یکدیگر جمع شدند با این هدف که نیازمندی‌های سازمان‌ها را احصا کنیم.

شکری گفت: دومین دوره نمایشگاه آبادیران تقاضا محور است. از طرفی ما یک بسته حمایتی طراحی کردیم و بیش از 47 خدمت طراحی شده است تا برای آبادانی و پیشرفت ایران اسلامی انجام شود.‌ همچنین 20 گروه جهادی داریم که امروز در طرف تقاضا قرار دارند.

وی گفت: ما یک نمایشگاه روایت پیشرفت و مشارکت‌های مردمی را طراحی کردیم تا نمونه‌هایی که شرکت‌ها با مردم رقم می‌زنند پیاده‌سازی کنیم که افتتاح خواهد شد.

شکری تصریح کرد: ما موکب خادم‌الرضا را داریم که توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان در حوزه اربعین است که از آن نیز رونمایی خواهد شد.

وی با بیان ارائه آماری از نمایشگاه گفت: تعداد شرکت‌ها امسال 300 شرکت و 45 نهاد در طرف تقاضای حوزه محرومیت‌زایی و آبادانی و پیشرفت کشور است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.