راه‌اندازی 5000نیروگاه کوچک مقیاس از دستاوردهای "آبادیران"

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس،‌ دومین دوره نمایشگاه آبادیران در محل مصلی تهران با حضور معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، سید احمد عبودتیان؛ دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت و  حاج حسین یکتا؛ عضو شورای مرکزی قرارگاه مرکزی عمار برگزار شد.

جعفر صباغیان؛ قائم مقام کمیته امداد گفت: برگزاری دومین دوره نمایشگاه آبادیران بسیار با برکت است. کمیته امداد در دور اول حضور فعال داشت و در این دوره نیز حضور دارد.

وی گفت: امروزه الگوهای جدیدی به نام اقتصاد نوآوری راه افتاده است که کشورهای فاقد منابع به موضوعات فناوری سوق پیدا کردند و از نوآوری تولید ثروت می‌کنند و از این طریق و از طریق این منابع کشور خود را اداره می‌کنند.

قائم مقام کمیته امداد تصریح کرد: یکی از ماموریت‌های اصلی کمیته امداد، توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات است و این توانمندسازی یکی از برنامه‌های راهبردی کمیته امداد است.

وی ادامه داد: ابعاد توانمندسازی در کمیته امداد مولفه‌های متعددی دارد. دستاوردهای سال گذشته نمایشگاه آبادیران برکات زیادی داشته است یکی از این دستاوردها در سال 1402 انعقاد تفاهمنامه با معاونت علمی بود.

صباغیان گفت: حمایت از راه‌اندازی 19 غرفه تحت حمایت از اشتغال زایی، انعقاد 6 قرارداد با شرکت‌های دانش بنیان جهت راه‌اندازی 5000 نیروگاه کوچک مقیاس از جمله دستاوردهای نمایشگاه آباد ایران بود.

وی خاطرنشان کرد: موضوع مسکن مددجویان و ارائه خدمات آموزشی به افراد تحت پوشش کمیته امداد بسیار مهم است و اگر این فعالیت‌ها بر اساس دانش بنیانی شود منابع ما ارتقا پیدا خواهد کرد.

صباغیان گفت: موضوع بعدی ضرورت ارتقای بهره‌وری زنجیره موجود است. ما زنجیره‌های زیادی در بخش اشتغال کمیته امداد داریم که فعال هستند.

وی ادامه داد: در کمیته امداد 850 هزار دانش آموز به 60 هزار دانشجو تحت پوشش کمیته امداد هستند که ظرفیت بسیار خوبی است.

قائم مقام کمیته امداد تصریح کرد: در برنامه‌های کنکور و استعدادهای برتر رتبه‌های خوبی در دانشگاه فرهنگیان به دست آمده است و تلاش داریم که از این طریق کسب و کارهای جدیدی ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.