حجم آب ذخیره شده در سد ماملو کاهش یافته است/لزوم تداوم مصرف بهینه

به گزارش خبرنگار ارز پرس، محسن اردکانی پیش از ظهر سه شنبه در جمع تعدادی از خبرنگاران گفت: از سال ۱۴۰۰ تاکنون و در هر سه سال گذشته شاهد خشکسالی در استان تهران بودیم و انتظار از آب و فاضلاب استان تهران در این ایام فقط تأمین آب مورد نیاز مردم بوده است.

وی اضافه کرد: البته در این سه سال علاوه بر تأمین آب مورد نیاز مردم از انجام فعالیت‌های اثرگذار و بلند مدت هم غافل نشدیم و ۱۷ هزار میلیارد تومان پروژه در حوزه آب و نیز فاضلاب در فروردین ماه سال جاری با حضور رئیس جمهور شهید افتتاح شد.

مدیر عامل آب و فاضلاب استان تهران گفت: از جمله این اقدامات به راه اندازی مرکز تله متری، اجرای حدود سه هزار کیلومتر خطوط انتقال و شبکه جمع آوری، ۲۰۰ هزار متر مکعب مخزن، مرکز پست امداد و موارد دیگر می‌توان اشاره کرد.

اردکانی در پاسخ به سوالی در خصوص میزان ذخایر آب سد ماملو نیز گفت: سد ماملو یکی از سدهای پنج گانه تأمین آب استان تهران است، که حجم بسیاری دارد، اما نسبت به سنوات ترسالی استان تهران شاهد کاهش قابل توجه میزان آب ذخیره شده در این سد هستیم.

وی گفت: البته فعالیت همکاران من در آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران در خصوص تأمین آب، مدیریت توزیع آب و همراهی مردم با این شرکت جای نگرانی برای تأمین آب باقی نگذاشته و ضمن اینکه از مردم عزیز برای تداوم همکاری در مصرف بهینه دعوت می‌کنیم، اطمینان می‌دهیم، که در تأمین آب برای شهروندان در استان تهران نگرانی وجود ندارد.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.