درخواست وزارت بهداشت از سازمان استخدامی برای جذب 88000 نیرو

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس، سیف‌الله مرادی با بیان این‌که در طول سه سال گذشته، 36 هزار نیروی انسانی در وزارت بهداشت، بازنشسته شده‌اند، اظهار کرد: در سه سال گذشته مجوز جایگزین کردن نیروهای بازنشسته به وزارت بهداشت داده نشده که مکاتبات لازم به همراه ارائه جزئیات و نقطه محل نیروهای بازنشسته با سازمان اداری و استخدامی کشور، انجام شده است.

وی افزود: دو روز پیش جلسه مفصلی با مسئولان سازمان اداری و استخدامی داشتیم و مقرر شد که مجوز استخدام نیروهای جایگزین به وزارت بهداشت داده شود. همچنین تامین نیروهای مورد نیاز پروژه‌های جدید حوزه سلامت شامل تخت‌های بیمارستانی، پروژه‌های بهداشتی و اورژانس که از ابتدا تا پایان سال افتتاح می‌شود نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: برای پروژه‌های جدید حوزه سلامت که امسال افتتاح می‌شود، به 52 هزار و 400 نیروی انسانی در رسته‌های مختلف نیاز داریم که درخواست آن را به سازمان اداری و استخدامی ارائه کرده‌ایم و در حال کارشناسی این سازمان است.

مرادی تصریح کرد: نظر سازمان اداری و استخدامی، استخدام 25 هزار نیروی انسانی است اما نیاز ما در سال جاری 52 هزار و 400 نفر و همچنین برای جایگزینی نیروهای بازنشسته 36 هزار نفر (درمجموع 88 هزار نفر) است و تلاش ما، تامین نیروی انسانی مورد نیاز با دریافت مجوز از سازمان‌های مرتبط است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.