برنامه‌ریزی برای برگزاری آزمون آیلتس در دانشگاه امیرکبیر

به گزارش گروه دانشگاه پایگاه خبری ارز پرس، روح الله باقرزاده مدیرهمکاری‌های علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در جلسه‌ مشترک با دفتر نمایندگی آی.‌دی.پی IDP استرالیا در ایران، ضمن تاکید بر حمایت از برگزاری آزمون آیلتس در این دانشگاه، خاطرنشان کرد: خدمات مربوط به آزمون آیلتس باید به نحوی در مرکز بین المللی زبان دانشگاه صنعتی امیرکبیر انجام شود تا به ارتقای علمی دانشجویان و تسهیل امور مرتبط با این آزمون برای دانشجویان دانشگاه کمک کند.

وی افزود: برای اجرای آزمون های بین المللی آیلتس در دانشگاه صنعتی امیرکبیر، پردیس بین المللی کیش و واحدهای اقماری دانشگاه برنامه ریزی شده است.

رئیس مرکز بین المللی زبان دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز در این جلسه با تاکید بر شروع آزمون‌های آزمایشی از پایان خرداد سال جاری، اظهار کرد: این مرکز، آمادگی کامل برای برگزاری این آزمون را دارد.

احمد پورقاسم افزود: مرکزبین المللی زبان در فعال سازی شعبه های مرکز زبان در واحدهای اقماری دانشگاه صنعتی امیرکبیر نقش بسزایی دارد. از جمله مراکزی که آمادگی فعال سازی شعبه زبان آموزی را دارد، می‌توان به مرکز بین المللی زبان دانشگاه در پردیس دریاساحلی بندرعباس اشاره کرد. با تجهیز این مرکز، به زودی آزمون آیلتس در آن برگزار خواهد شد.

مدیر اجرایی و مسئول دفتر ای دی پی IDP در ایران نیز ضمن ابراز خرسندی از همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش در برگزاری آزمون آیلتس در این دانشگاه خاطرنشان کرد: تلاش خود را در سرعت بخشیدن به فرایندهای اجرایی برگزاری آزمون آیلتس در دانشگاه اختصاص خواهد داد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.