قتل مادر افغانستانی جلوی چشمان فرزندانش توسط همسر شکاک

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های جنوب تهران از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، مرگ مشکوک زن جوان افغانستانی را روی تخت بخش اورژانس گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پای در سردخانه بیمارستان گذاشتند و با جسد زن جوانی  مواجه شدند که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد که مقتول در جریان درگیری در خانه خواهر خود توسط شوهرش به قتل رسیده است.

با دست آمدن هویت متهم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به بررسی میدانی در اطراف محل جنایت پرداختند، ساعاتی از جنایت نگذشته بود موفق به شناسایی مرد جنایتکار در یکی از خیابان‌های جنوب تهران  شدند و بلافاصله او را دستگیر کردند.

متهم که به‌خاطر مصرف شیشه توهم‌های شدیدی داشت در جریان تحقیقات مقدماتی ماجرای جنایت را اینطور توضیح داد: موادمخدر رنگ زندگی‌ام را به سیاهی کشاند و این موضوع باعث شد تا به همسرم شکاک شوم که او سر همین موضوع خیلی نارحت شد و خانه را به همراه فرزندان خردسالی که داریم، به‌سوی منزل خواهرش ترک کرد.

مرد جنایتکار گفت: روز حادثه شیشه مصرف کردم و برای اینکه همسر خود را به خانه برگردانم تصمیم گرفتم تا به منزل خواهرش بروم؛ در آنجا که 2 فرزندم نیز حضور داشتند با یکدیگر مشاجره پیدا کردیم. در یک لحظه کنترلم را از دست دادم و با ضربات چاقو همسرم را به قتل رساندم. پس از جنایت قبل از رسیدن پلیس پا به فرار گذاشتم اما ساعتی بعد دستگیر شدم.

به گزارش ارز پرس، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.