وظیفه بسیج در انتخابات روشنگری و تبیین شاخص‌هاست

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس، محمدمهدی حسن‌زاده در این نشست با بیان اینکه بسیج انقلابی برای موضوعات مهم نظام اسلامی به‌ویژه انتخابات، تبیین و روشنگری را یک وظیفه انقلابی می‌داند و به آن عمل می‌کند، اظهار کرد: تبیین و روشنگری در وهله اول برای خود و سپس خانواده و در مراتب بعد برای نزدیکان و عموم مردم را وظیفه خود بدانیم و به آن عمل کنیم.

وی افزود: مهم‌ترین وظیفه بسیج در عرصه سرنوشت‌ساز انتخابات پیش رو، بیان ملاک‌ها و معیارهای انتخاب اصلح از منظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تبیین شاخصه‌های نامزدهای اصلح برای مردم است.

جلب مشارکت حداکثری در انتخابات یک وظیفه است

همچنین در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین صابری‌نیا؛ نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج شهرداری تهران نیز با بیان اینکه همه ما باید مسئولانه برای برگزاری انتخابات پرشور و حداکثری در انتخابات تلاش کنیم، بیان کرد: اگر چه حادثه شهادت آیت‌الله رئیسی و یاران ایشان تلخ بود ولیکن ملّت ایران با حضور پرشور خود در مقابل این حادثه‌ تلخ حماسه آفریدند.

وی افزود: راهبرد همیشگی مردم در نظام جمهوری اسلامی مشارکت حداکثری در انتخابات است و حضور حداکثری در انتخابات یک دستاورد بزرگ برای ملت ایران خواهد بود.

صابری‌نیا صحنه‌ انتخابات پیش روی را صحنه عزّت و حماسه خواند و ابراز امیدواری کرد که با حضور حداکثری مردم در انتخابات، مکمل حماسه‌ بدرقه‌ شهیدان خدمت رقم خواهد خورد. ️

نشست بصیرت‌‌افزایی با موضوع «انتخابات» صبح امروز در سالن آمفی تئاتر مجموعه فرهنگی شهدا به همت معاونت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج شهرداری تهران برگزار شد. ️

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران، این نشست با بیان مطالبی در خصوص بصیرت‌افزایی ویژه انتخابات و پاسخگویی به سؤالات مطروحه از سوی شرکت‌کنندگان پایان پذیرفت.

انتهای پیام

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.