جلیلی: امروز در یک بزنگاه تاریخی هستیم

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری ارز پرس، سعید جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست‌‌جمهوری دوره چهاردهم در برنامه تبلیغاتی تلویزیونی خود با نام «با مردم» که از شبکه اول سیما پخش شد، از حماسه حضور مردم در تشییع تاریخی رئیس جمهور شهید و جمعی از شهدای خدمت قدردانی کرد و گفت: شما مردم، شهادت رئیس جمهور صادق و خدمتگزار را به حماسه تبدیل کردید و در 45 سال گذشته بارها و بارها نشان دادید، بیرون کشیدن فرصتها از دل تهدیدها هنر شماست.

وی حضور مردم در صحنه انتخابات را مغتنم شمرد و با بیان اینکه امروز در آستانۀ یک تصمیم سرنوشت ساز قرار داریم، تصریح کرد: انشاالله با حضور پرشور و کم نظیر مردم در این انتخابات رقابتی؛ جهان دوباره جلوه درخشان دیگری از حماسۀ جمهوریت را در ایران اسلامی و انقلابی خواهد دید. به کوری چشم دشمنان؛ این جمهوری؛ گام بلندی، رو به آینده درخشان و تمدن ساز خود برخواهد داشت و اقتدار و عزت کشور در فضای بین المللی به اوج خواهد رسید.

این نامزد انتخابات با بیان اینکه در یک بزنگاه تاریخی قرار داریم، تصریح کرد: امروز یک فرصت تاریخی پیش روی خود داریم. مطالعۀ دو روند به ما نشان میدهد که ما در یک بزنگاه تاریخی هستیم؛ روند تحولات جهان، روند پیشرفت‌های مردم ایران را نشان می‌دهد.

ادامه دارد...

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.