قالیباف: برنامه هفتم دارای ویژگی‌های منحصر به فرد است

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری ارز پرس، محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه امروز سه شنبه (22 خرداد) در برنامه گفتگوی ویژه خبری، اظهار داشت: برنامه هفتم از زمان شروع دولت سیزدهم که ابتدا این دولت با انتهای برنامه ششم بود و  دولت زمانی برای نوشتن برنامه هفتم نداشت؛ از این رو برنامه ششم به مدت دو سال تمدید شد تا دولت برنامه هفتم را تدوین کند.

وی افزود: در تصویب برنامه هفتم توسعه سعی شد تمام ضعف ها و مشکلات برنامه های گذشته حل و فصل شود و این برنامه از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است. یکی از سیاست های مهم برنامه هفتم خانواده است و سعی شد به این موضوع در برنامه نگاه مهمی شود.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: همچنین در برنامه هفتم مشکلات اقتصادی دیده شده و حل آن نیز هم آورده شده است. مثلا رشد اقتصادی، توجه به سرمایه گذاری، نظام مالی، سیاست های ارزی پولی و بانکی، توزیع درآمد ها به صورت عادلانه مانند یارانه و مالیات، اشتغال و تسهیل گری در برنامه هفتم به صورت تخصصی دیده شده است.

قالیباف تصریح کرد: موضوع گرانی یا همان تورم یکی از دغدغه های مهم مردم است که توجه ویژه ای در برنامه هفتم برای این موضوع که ریشه در کسری بودجه، ناترازی بانکی، سیاست های پولی و بانکی است دیده شده است. برنامه هفتم توسعه  یک کار مشترک بین دولت و مجلس بوده است. همچنین نکته مهم در برنامه هفتم نگاه مسئله محوری بود یعنی این برنامه را با آمال و آرزو تدوین نشده است بلکه مسئله محوری تهیه و تنظیم شده است.

در حال تکمیل...

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.