خانواده‌های سربازان اشغالگر از آنها خواستند سلاح را زمین بگذارند و به خانه برگردند

خانواده‌های سربازان صهیونیست درگیر در جنگ غزه در واکنش به تمدید قانون معافیت «حریدی‌ها» از خدمت نظامی، تهدید به بازگرداندن فرزندان خود از جنگ و زمین گذاشتن سلاح کردند.

به گزارش ارز پرس، خانواده‌های صدها سرباز صهیونیستی درگیر در جنگ غزه در پیامی به «یوآو گالانت» وزیر جنگ و «هرتزی هالوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی به تمدید قانون معافیت حریدی‌ها (یهودیان ارتدکس) از خدمت وظیفه اعتراض کردند.

روزنامه «هاآرتص» در این باره گزارش داد: در پیام خانواده‌های سربازان به گالانت و هالوی آمده است: «ما دیگر از جنگ در غزه حمایت نخواهیم کرد.

در این پیام همچنین عنوان شده است: به فرزندان سربازمان اعلام می‌کنیم که باید در اسرع وقت جنگ را متوقف کنند، سلاح‌هایشان را زمین بگذارند و به خانه بازگردند.

این خانواده‌ها در ادامه تاکید کردند: این عاقلانه نیست در شرایطی که سربازان شجاع جانشان را از دست می‌دهند، چنین قانونی تصویب شود.

خانواده‌های سربازان رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کردند که کابینه نتانیاهو به ساکنان سرزمین‌های اشغالی خیانت کرده و برای بقای سیاسی خود به جان سربازان اهمیتی نمی‌دهد.

هیئت عمومی کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) بامداد سه‌شنبه قانون معافیت حریدی‌ها از خدمت وظیفه در ارتش را تمدید کرد.

پس از اینکه هیئت عمومی کنست با تمدید قانون جذب نیرو که در کنست قبلی در اولین قرائت تصویب شده بود، موافقت کرد، اکنون این پیش‌نویس به کمیته روابط خارجی و امنیت ارجاع خواهد شد.

جریان‌های حریدی که نزدیک به یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن از صهیونیست‌ها را شامل می‌شوند، در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) و کابینه نماینده دارند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.