انتفاد اصلاح طلبان از پزشکیان: شبیه احمدی نژاد عمل می‌کند

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری ارز پرس، با شروع برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری، واکنش‌ها به عملکرد 6 نامزد نهایی انتخابات در فضای مجازی بویژه از سوی طرفدارانشان داغ شده است. 

مسعود پزشکیان که گزینه اجماعی جبهه اصلاحات به عنوان تشکل انتخاباتی اصلاح‌طلبان به حساب می‌آید، در اولین برنامه تبلیغاتی خود شامگاه دوشنبه (21 خرداد) در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری که به شکل زنده از شبکه دو سیما پخش می‌شد، در پاسخ به این سوال که برنامه او برای تحقق برنامه‌های بالادستی از جمله برنامه هفتم توسعه چیست، گفت: سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری مشخص است و هر دولتی که روی کار می‌آید باید برنامه هفتم توسعه را بر مبنای سیاست‌های کلی ابلاغی از سوی رهبر انقلاب اجرایی کند.

وی همچنین در سخنان خود بارها بر روی ادامه اجرای برنامه‌های دولت فعلی در کنار اصلاح ایرادات و نواقص مسیر این دولت تاکید کرد. مسئله‌ای که به نظر می‌رسد به مذاق طرفداران سیاسی این کاندیدای انتخاباتی خوش نیامده و از روز گذشته شاهد واکنش‌های منفی آنها در فضای مجازی بودیم. 

 در یکی از این واکنش‌ها «جواد امام» سخنگوی جبهه اصلاحات با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، با انتقاد از اظهارات پزشکیان در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری نوشت: «ضمن حمایت از آقای دکتر مسعود پزشکیان به‌عنوان یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب، باید گفت سخنان شب گذشته ایشان در گفت‌و‌گوی خبری موجب گلایه بسیاری از علاقه‌مندان گردید».

وی در ادامه مطلب خود ضمن کنایه به مسعود پزشکیان، ابراز امیدواری کرد که وی در برنامه‌های تبلیغاتی آتی به‌جای توجه به پایگاه رأی "دولت معجزه هزاره سوم" از ادبیات متناسب با انتظارات اکثریت منتقد برای به میدان آوردن آرای خاموش استفاده کند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.